/ Jag har fått möjligheten att testa Redken - Acidic Color
Beauty Tester
Emelie
Beauty Pro
05/07/25-10:26
Jag har fått möjligheten att testa Redken - Acidic Color Gloss. Och testat den nu i en månads tid och tänkte att det ger en så ärlig recension som möjligt. Min hårtyp: -Scandinaviskt hår -Lätt att bli frissigt/ torrt -Skadat hår -Lätt att bli fett om jag använder fel produkter Mina åsikter om shampot: +Tycker ändå det har en god doft( doftar inte för mycket och doftar inte illa) +Tycker det skummar upp väldigt bra +Lätt att skölja ur +Tillför en fin glans till håret +Väldigt dryg produkt, så man behöver inte ta hur mycket som helst -Ett minus är att det känns som att mitt hår blir fett ganska snabbt tyvärr -Ganska saftigt pris Helhetsbetyg: 4/5 ⭐️⭐️⭐️⭐️ Skulle ändå säga att shampot för mig har fler fördelar än nackdelar och skulle absolut kunna tänka mig köpa det själv. Dock får det kanske vara ett schampo som man varvar med andra då det inte är kul när det blir fett snabbt. Om det är glans ni är ute efter så hade jag absolut valt att köpa detta shampot då det verkligen lämnade mitt hår glansigt och fint efteråt och kändes även väldigt fräscht. 🫧
Acidic Color Gloss Shampoo 300 ml
Redken
Acidic Color Gloss Shampoo 300 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!