Jag har fått testa denna plumping lip liner i färgen puffy nude, det va faktiskt något nytt för mig! Har bara sett glansen innan.
Själva produkten klickar man upp, vilket också va nytt för mig. Skönt att slippa vässa men däremot tycker jag att formen på pennan va lite underlig då den va helt platt, föredrar lite smalare och spetsigare läppennor.
Själva färgen är väldigt fin, skulle säga att den typ är exakt min läppfärg så funkar perfekt för vardags för mig! På bilden har jag bara på mig pennan runt konturerna och ingen annan produkt.
Sen till själva plumpandet, den sticker till ganska bra och tycker den känns länge.. 40 minuter senare och jag kan fortfarande känna att det sticker lite. Det är jag inte sånt jättestort fan av, vill gärna inte känna av mina sminkprodukter alls. Men tycker att läpparna ser mer plumpade ut, speciellt överläppen så tror absolut det funkar!
Tyvärr är det nog dock inte en produkt jag kommer sträcka mig efter så mycket då jag inte gillar känslan på läpparna. Hade kunnat ha den på speciella tillfällen om man vill forma till läpparna mer.
Too Faced
Lip Injection Extreme Lip Shaper Hot & Spicy