/ đŸ«¶Hej alla fina!đŸ«¶ đŸ„°Jag har fĂ„tt Ă€ran att testa en produkt
Wilma
Beauty Pro
26/08/26-22:18(redigerad den 26/08/26-22:19)
đŸ«¶Hej alla fina!đŸ«¶ đŸ„°Jag har fĂ„tt Ă€ran att testa en produkt frĂ„n Too Faced! Produkten jag fick testa var Ribbon wrapped lash extreme lengthening mascara! (Tack kicks)đŸ„° ❀Mascaran Ă€r lĂ€tt att applicera och jag gillar verkligen denna form av borste. Mascaran torkar vĂ€ldigt fort nĂ€r den applicerats, vilket bĂ„de kan vara bra och dĂ„ligt, lite svĂ„rt att göra fler lager med denna, men det kanske Ă€r poĂ€ngenđŸ€”â€ïž đŸ€©Mascaran höll definitivt under timmarna jag hade den pĂ„, skulle tro det var runt 6-7 timmar iallafall. Den gav inga mörka ringar under ögonen som viss mascara kan göra och den var Ă€ven mycket lĂ€tt och smidig att tvĂ€tta av med vanligt ljummet vatten.đŸ€© đŸ€”SĂ„ vad tycker jag egentligen?đŸ€” ⭐đŸ„čJo, borsten Ă€r bra och applikationen lĂ€tt, men hade velat se mer lĂ€ngd pĂ„ fransarna nĂ€r den ska vara lengthening. Dock kanske det Ă€r för att jag har kortare och mer envisa och raka fransar, Ă€ven om jag böjer dem innan. đŸ„č⭐ đŸ«¶Annars Ă€r det generellt en bra mascara och tror den skulle vara sĂ„ fin pĂ„ nĂ„gon med finare och lĂ€ngre samt fylligare fransar Ă€n mig. đŸ«¶ ⭐Jag skulle generellt rekommendera denna till er som vill ha en mascara som hĂ„ller och inte tar lĂ„ng tid att torka, samt en som inte lĂ€mnar nĂ„gra ringar under ögonen, men till er med mer korta och raka fransar sĂ„ kanske man ska leta vidare. Resultatet blev absolut inte fult, men vill att mina fransar ska se lĂ„nga ut. đŸ„č ⭐Denna blir 4/5 ⭐ av migđŸ«¶
Ribbon Wrapped Lash Extreme Lengthening Mascara Black Full size
Too Faced
Ribbon Wrapped Lash Extreme Lengthening Mascara Black Full size
FortsÀtt utforska gemenskapen!