/ Recension Got2b Glued Wax Stick Jag har fått äran att få
Kristina
Beauty Pro
15/06/26-07:29
Recension Got2b Glued Wax Stick Jag har fått äran att få testa Got2b Glued Wax Stick och är alltid lika tacksam för att få testa produkter för Kicks. Tusen tack Kicks! 💛 Beskrivning av produkten. Med got2b Glued Vaxstift kan skapa släta frisyrer utan att håret blir fett. Få bort det frissiga håret med den unika blandningen av kokosolja, ricinolja och sheasmör för att säkerställa glansigt och återfuktat hår. Ger en kladdfri look. 💛 Första intrycket Mitt hår är klassiskt tunt och fint skandinaviskt hår med friss som blir flygigt. Stiftet är lätt att applicera, inte för fet och hjälper till att hålla håret på plats. Väldigt dryg så produkten räcker länge. Doftar väldigt milt. Fin smidig liten förpackning som får plats i din handväska. 💛 Funkade den? Absolut. Den jämnar ut mitt friss utan att göra håret tungt eller stelt. Jag tycker den funkar bäst på ett hår som inte är nytvättat då det ger en svag känsla av att håret blir lite fettigt men ingen känsla av att håret blir stelt på något sätt. Ger dig kontroll på flygigt hår. Håller absolut länge, även genom ett träningspass. 💛 Förpackningen Ett klassiskt stift som skruvas upp. Liten och smidig. Stiftet har en nackdel och det är att det blir ganska ”dammigt” och hårigt efter användning. Så det får man se efter och hålla rent efter hand. 💛 Hur känns den på? Den känns knappt, beroende på hur mycket du tar. Men överlag känns den knappt, däremot kan håret kännas en aningens fett om du tar för mycket produkt. 💛 Min slutsats + Väldigt dryg + Lättanvänd + Ger dig kontroll över friss och babyhåren + Tynger inte ner håret + Doftar svagt + Prisvärd + Smidig förpackning - Stiftet kan bli lite dammigt/hårigt efter användning 💛 Den får 5/5 💫 Är det en keeper? Japp, perfekt för mig som har håret uppsatt nästan dagligen på gymmet. Kommer jag att köpa den igen? Säkert. Jag är storanvändare av märkets övriga produkter 💛. Se bilder för före och efter samt hur förpackningen ser ut. (hoppas man ser något på bilderna)
Glued Wax Stick 50 g
Got2b
Glued Wax Stick 50 g
Fortsätt utforska gemenskapen!