Genom Kicks Community så fick jag testa Bondi Sands Aero 1 Hour Express 🏝
Jag har nu testat den i omgångar under ett par månader och måste säga att jag är imponerad. Det krävs dock att man är snabb, men andra omgången blev bättre med den vetskapen 😊
🥥 Den doftar milt av kokos, jag som själv inte är ett stort fan av just kokos tycker att den luktar gott så det är ingen doft som slår upp i ansiktet på mig vid applicering.
🧴 Produkten är ett skum och det kommer väldigt mycket väldigt fort, så var lite försiktig i början. Den torkar in väldigt fort så bättre att göra en kroppsdel i taget så att säga.
🌞💦 Tycker att den ger en naturlig bränna och den sitter bra. Däremot upplever jag att jag blir lite torr efter användning så glöm inte att fortsätta återfukta under tiden så fadear det bort fint. Går även väldigt bra att skrubba bort vid behov.
🧽 Det "negativa" är att den är så snabb som den är. Det är lite lurigt att få till det jämnt men man lär sig med tiden och det är en av dessa BUS som är just express så är inte konstigt egentligen men jag var inte riktigt beredd på hur snabbt de gick.
✨️ Nu är det dags att köpa en ny och det kommer jag absolut att göra. Är väldigt skönt att de inte tar flera timmar eller ska sovas med utan de går att göra det med ett par timmars varsel.
Bondi Sands
Aero Self Tanning Foam 1 Hour Express 200 ml