Jag fick turen att testa Matas Striber solskydd! Perfekt nu när sommaren äntligen är här.
Fluid Oil Control SPF 30 - Jag föredrar egentligen SPF50 i ansiktet, men jag är villig att kompromissa när produkten är såhär bra. Superskön, lätt konsistents som känns som en "vanlig" ansiktskräm. Funkar toppen för mig som nästan alltid får finnar av feta solkrämer. Rekommenderar! Kommer köpa igen!
Sun Lotion SPF 50 - Superskön på huden, lätt och sjunker in bra. Inga anmärkningar! Definitivt prisvärt. Kommer köpa igen!
Sun Stick SPF 50: Jag gillar inte riktigt sticks överlag pga känns svårt att fördela jämt över större ytor, dock väldigt smidigt att ha med sig i väskan. Kladdar lite, men toppen som "läppbalsam" eller på specifika områden (typ näsan, kindben) som lätt blir brända. Rekommenderar :)
Överlag är jag väldigt nöjd med alla tre produkter. Älskar att dom är parfymfria! Jag är extra nöjd över att min kombo/oljiga hy inte fick några finnar (som jag i princip ALLTID får av solskydd annars). I'm set for the summer! Kommer definitivt rekommendera Matas Striber.
Prisvärt.
Matas Striber
Fluid Oil Control SPF 30 Fragrance Free 50 ml