/ Jag har fått Kerastase Genesis Anti Hairfall serum
Ronya
Beauty Pro
04/11/25-00:57
Jag har fått Kerastase Genesis Anti Hairfall serum hemskickat för att testa och här är min helt ärliga recension och upplevelse! Hårtyp & behov: Jag har normalt men frizzigt hår samt länge haft problem med att håravfall, särskilt vid mycket stressiga perioder och viktförändring. Hur jag använt produkten: Jag använder Genesis Anti-Fall Serum dagligen i hårbotten, föredrar att använda den på kvällen när jag gör min kvällrutin. Jag använder ca en pipet ( där det är markerat på själva pipetten) och fördelar den jämt i hela hårbotten. Första intryck: Serumet känns lätt, fräscht och absorberas snabbt utan att göra håret fett. Doften är också superfräsch! Resultat över tid: I och med att jag tidigare ägt denna så har jag sett resultat sedan månader tillbaka. Men första gången jag använde denna produkt så märkte jag bara efter några veckor en stor skillnad, jag tappade mycket mindre hår och håret kändes mycket starkare och friskare. Det jag gillade mest (och minst): 👍 Allt! Den här produkten är helt fantastisk och rekommenderar den starkt till alla som har problem med håravfall! 👎 Inget negativt att säga, önskar bara att flaskan var större! Ärligt omdöme: Jag älskar den här produkten den är 100/10! 😍 Det är den enda produkten som verkligen har hjälpt mot mitt håravfall. Kommer absolut fortsätta använda den!
Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml
KÉRASTASE
Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!