Chocolate Soleil Melting Bronzing & Sculpting Stick, chocolate mousse🤎🍫
Jag har fått äran att testa denna fantastiska produkt! Jag har tidigare varit ett fan utav hickaps bronzer stick men denna från too faced har nu blivit en ny favorit för mig. Produkten är otroligt lätt att blanda ut på endast några sekunder! Den är piggmenterad och väldigt lätt att bygga upp. Jag skulle säga att produkten går att använda både genom att applicera direkt på ansiktet men även att jobba upp den på handen med borsten och sedan applicera på ansiktet.
Till skillnad från hickap(icy chai) så är denna från too faced åt det varmare hållet. Enligt mig så skulle denna produkt passa bra till både sommaren och vintern då den har en bra belans mellan en varm och en kall ton.
Priser för prosukten är väldigt rimlig skulle jag säga, snäppet dyrare än ändra bronzer sticks men pågund av den snygga designen, otroliga formulan och de pigmenten som tillkommer så tycker jag att det är värt det!
Jag skulle varmt rekomendera denna produkt så nästa gång det är dags att köpa ett nytt bronzer stick ge gärna denna en chans🤎