/ BeautyAct Prime, Set & Refresh Spray đŠ Om produkten:
Hogge
Beauty Pro
15/06/26-17:51(redigerad den 15/06/26-18:05)
BeautyAct Prime, Set & Refresh Spray đŠ
Om produkten:
50ml för 199:-
"Multifunktionell spray som fungerar som primer, setting spray och för att frÀscha upp din makeup."
đ Första intryck:
Clean förpackning i en 50ml flaska. Bra mist men nÄgot blöt. Lite mintig doft, typ jenka? FrÀsch!
đŠ Hur jag anvĂ€nder produkten:
FrĂ€mst som settingspray (efter puder) men Ă€ven om primer, pĂ„ borstar innan applicering och som refresher under dagen. Testat den under vanliga arbetsdagar men Ă€ven för arbete + aktivitet efter (19h đ„”).
đ Resultat över tid:
Dewy och Ă„terfuktad. Sminket har sett bra ut hela dagen, typ som MAC fix+ (dock inte lika bra hĂ„llbarhet som Idun Minerals đ§Ą). Klibbar lite av sig pĂ„ telefoner nĂ€r man har pratat mot luren men jag anvĂ€nder heller inte settingpowder i hela ansiktet sĂ„ detta fĂ„r jag med alla settingsprays. Gillar verkligen det frĂ€scha glowet.
đ Vad jag gillade mest:
ResevÀnliga förpackningen och frÀschheten man fÄr av den som refresher. Uppskattar Àven att den Àr alkoholfri samt Äterfuktar bra för en torris som mig.
đ Vad jag gillade minst:
Lite för kraftfull mist för min smak, rÀckte absolut med 3 sprut annars blev jag dyngsur. RÀknade Àven pÄ priset (ordinariepris) och ml-priset Àr ganska dyrt? Vet att jÀmförspriset sticker nÀr flaskorna Àr mindre och jag jÀmförde allt mellan 50 - 100ml (valde den mest vanliga storleken):
E.L.F 1,86 kr/ml
Isadora 2,49 kr/ml
NYX 2,65 kr/ml
Idun Minerals 2,99 kr/ml
ABH 3,59 kr/ml
Urban Decay 3,81 kr/ml
âĄïž BeautyAct 3,98 kr/ml
MAC 3,99 kr/ml
Dior 4,75 kr/ml
Charlotte Tilbury 4,89/ml
âïž Overall:
7 av 10 poÀng. En bra produkt som jag kommer rekommendera om man vill ha glow och fukt. Uppskattade mest den som en refreshingspray om jag behöver pigga upp mitt smink. Kan tÀnka mig att köpa den MEN Pà KAMPANJ med tanke pÄ jÀmförspriset.