/ BeautyAct Prime, Set & Refresh Spray 💩 Om produkten:
Hogge
Beauty Pro
15/06/26-17:51(redigerad den 15/06/26-18:05)
BeautyAct Prime, Set & Refresh Spray 💩 Om produkten: 50ml för 199:- "Multifunktionell spray som fungerar som primer, setting spray och för att frĂ€scha upp din makeup." 👀 Första intryck: Clean förpackning i en 50ml flaska. Bra mist men nĂ„got blöt. Lite mintig doft, typ jenka? FrĂ€sch! 💩 Hur jag anvĂ€nder produkten: FrĂ€mst som settingspray (efter puder) men Ă€ven om primer, pĂ„ borstar innan applicering och som refresher under dagen. Testat den under vanliga arbetsdagar men Ă€ven för arbete + aktivitet efter (19h đŸ„”). 📈 Resultat över tid: Dewy och Ă„terfuktad. Sminket har sett bra ut hela dagen, typ som MAC fix+ (dock inte lika bra hĂ„llbarhet som Idun Minerals 🧡). Klibbar lite av sig pĂ„ telefoner nĂ€r man har pratat mot luren men jag anvĂ€nder heller inte settingpowder i hela ansiktet sĂ„ detta fĂ„r jag med alla settingsprays. Gillar verkligen det frĂ€scha glowet. 👍 Vad jag gillade mest: ResevĂ€nliga förpackningen och frĂ€schheten man fĂ„r av den som refresher. Uppskattar Ă€ven att den Ă€r alkoholfri samt Ă„terfuktar bra för en torris som mig. 👎 Vad jag gillade minst: Lite för kraftfull mist för min smak, rĂ€ckte absolut med 3 sprut annars blev jag dyngsur. RĂ€knade Ă€ven pĂ„ priset (ordinariepris) och ml-priset Ă€r ganska dyrt? Vet att jĂ€mförspriset sticker nĂ€r flaskorna Ă€r mindre och jag jĂ€mförde allt mellan 50 - 100ml (valde den mest vanliga storleken): E.L.F 1,86 kr/ml Isadora 2,49 kr/ml NYX 2,65 kr/ml Idun Minerals 2,99 kr/ml ABH 3,59 kr/ml Urban Decay 3,81 kr/ml âžĄïž BeautyAct 3,98 kr/ml MAC 3,99 kr/ml Dior 4,75 kr/ml Charlotte Tilbury 4,89/ml ⭐ Overall: 7 av 10 poĂ€ng. En bra produkt som jag kommer rekommendera om man vill ha glow och fukt. Uppskattade mest den som en refreshingspray om jag behöver pigga upp mitt smink. Kan tĂ€nka mig att köpa den MEN PÅ KAMPANJ med tanke pĂ„ jĂ€mförspriset.
Prime, Set & Refresh Spray 50 ml
Beautyact
Prime, Set & Refresh Spray 50 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!