/ Jag har fått äran att testa Matas striber sun trio. Sun
Marina
Beauty Pro
11/06/26-16:56(redigerad den 13/06/26-07:19)
Jag har fått äran att testa Matas striber sun trio. Sun Face Fluid SPF 30 Fragrance Free Den är väldigt trevlig att applicera på morgonen. Ger mer glowigare resultat än vad jag är van vid. Resultatet blir fint och jag känner mig återfuktad. Det är dock ingen speciell aha upplevelse utan en helt vanlig solkräm. Vet ej ifall jag köper igen då det finns så många ute på marknaden. Betyg 3/5 Sun stick SPF 50 Fragrance Free Denna uppskattade jag väldigt mycket att ha i väskan. Att ta den runt läpparna och jag får ingen bitter eftersmak, vilket uppskattas väldigt mycket. Den beskrivs just för att ha i väskan för att toucha upp känsliga områden som näsa, läppar och öron. Vilket den levererar! Priset är dessutom ett plus. Betyg 5/5 Sun Lotion SPF 30 Fragrance Free Denna lotion är bra att smörja innan hela kroppen med innan man ger sig ut i stranden med. Väldigt återfuktande dessutom! Annars kan jag tycka det är utmanade att fördela en sådan fet kräm på stranden med bikini. Det krävs mycket jobb! Därför skulle jag rekommendera att man köper sprayen när man är på stranden istället. Betyg 3/5
Sun stick SPF 50 Fragrance Free 15 g
Matas Striber
Sun stick SPF 50 Fragrance Free 15 g
Fortsätt utforska gemenskapen!