/ Jag har fått möjlighet att testa Too Faceds lip injection
Irena
Beauty Pro
31/08/26-13:00
Jag har fått möjlighet att testa Too Faceds lip injection extreme lip shaper i nyans Puffy Nude och här kommer som vanligt min ärliga recension efter att ha testat den några dagar i rad 🌸 När jag såg vad jag fick i testprodukt blev jag så glad, nästan som ett kvitto på att @KICKS känner mig för väl då läppennor är något jag är smått besatt av och inte minst i nudenyanser. Det första jag la märke till var den fina hylsan som kändes lyxig och fin att se på. Nästan som den där favoritpennan man hade i skolan som fick en att känna sig lite extra duktig och smart. Pennan har en klickfunktion istället för att vässas vilket jag tycker är både bra och dåligt. Min erfarenhet av produkter som ”klickas fram” är att de tenderar att ta slut lite snabbare, men jag kan inte skylla allt på det för anledningen till att denna penna lär ta slut snabbare än en svensk sommar är att jag fullkomligen ÄLSKAR nyansen. Puffy nude är den perfekta nudenyansen som varken drar för mycket mot kallt eller varmt. På handleden ser den aningen mer brun ut, men på läpparna blev den mer brunrosa på mig. Eftersom mina läppar naturligt är rätt så mörka och drar mer mot rosa/rött har jag alltid haft problem med alltför ljusa läppstift eftersom den egna färgen vill slå igenom, men puffy nude gav mig exakt den läppstiftsfärg jag letat efter. Jag har därför främst använt den för att måla hela läpparna istället för att bara använda den som en penna för konturer (snacka om att den lär ta slut snabbt) Konsistensen upplevs krämig och glider på lätt utan att för sakens skull bli svårhanterad eller sådär geggig som vissa pennor kan bli. Den sitter också som berget så du kan med fördel äta, dricka och kanske till och med kyssas (ej testat 😆) utan att den försvinner. Eftersom den heter lip injection har den även en pirrande känsla vilket är det som jag gillar minst och hade gärna sett att den inte hade detta. Jag undviker att köpa produkter med denna funktion, dels för att jag varken vill eller behöver mer plump, men också för att den pirrande känslan ibland gör mitt smått illamående. Dock kan jag leva med att må illa litegrann så länge jag får ha denna underbara nyans 😃 Priset är också bra sett till vad den levererar. Jag skulle absolut kunna tänka mig att köpa den igen för egna pengar 💰 Så mitt omdöme blir 5/5 🌟 Tack igen Kicks för att jag fick möjlighet att upptäcka denna penna!
Lip Injection Extreme Lip Shaper Hot & Spicy
Too Faced
Lip Injection Extreme Lip Shaper Hot & Spicy
Fortsätt utforska gemenskapen!