/ 🌾 Jag har fĂ„tt chansen att testa Bondi Sands Face SPF 50+
Beauty Tester
viivierikaa
Beauty Star
27/05/25-08:45
🌾 Jag har fĂ„tt chansen att testa Bondi Sands Face SPF 50+ sunscreen mist, sĂ„ hĂ€r kommer min recension!   🌾 Till att börja med sĂ„ vill jag sĂ€ga att jag har fet och aknebenĂ€gen hud, vilket gjorde mig lite orolig över att testa denna produkt. Jag var orolig att den kanske Ă€r portilltĂ€ppande eller lĂ€gger sig vĂ€ldigt ”fett” pĂ„ huden. Jag blev minst sagt positivt överraskad nĂ€r jag började anvĂ€nda produkten. Den lĂ€gger nĂ€mligen sig varken matt eller fett pĂ„ huden, utan ger huden ett vĂ€ldigt naturligt lyster och glow vilket jag Ă€lskar! Jag har inte heller mĂ€rkt av att den tĂ€pper till mina porer eller triggar igĂ„ng akneutbrott.  🌾 Jag anvĂ€nder produkten varje morgon, oavsett vĂ€der. Jag har valt att spreja den direkt pĂ„ ansiktet, det gĂ„r Ă€ven bra att spreja pĂ„ hĂ€nderna och smörja in den. Den fungerar vĂ€ldigt bra med mina andra hudvĂ„rdsprodukter, och Ă€ven under smink. Jag tycker personligen att den funkar jĂ€ttebra som skin prep innan smink, dĂ„ man fĂ„r ett fint lyster! Det som Ă€r sĂ„ bra med den hĂ€r produkten Ă€r att man kan spreja pĂ„ den Ă€ven om man har smink pĂ„ sig!  🌾 Mitt första intryck av produkten var att den luktade hĂ„rsprej, vilket oroade mig. Nu nĂ€r jag har anvĂ€nt den ett tag sĂ„ tĂ€nker inte jag pĂ„ lukten lĂ€ngre. Förutom det sĂ„ var mitt första intryck jĂ€ttebra, den la sig vĂ€ldigt fint pĂ„ huden och jag Ă€lskar verkligen att man inte behöver smörja in den! Den lĂ€mnar inte heller nĂ„gon ”white cast” och Ă€r parfymfri vilket Ă€r tvĂ„ pluspoĂ€ng!   🌾 Jag har inte hunnit anvĂ€nda mig av produkten under en lĂ„ng tid, sĂ„ jag kĂ€nner inte nĂ„gon skillnad pĂ„ min hud. Jag kĂ€nner dock redan nu att den skyddar vĂ€ldigt bra, jag behöver inte ens applicera den ytterligare under dagen.   🌾 Det bĂ€sta med den hĂ€r produkten mĂ„ste nog vara hur fint den lĂ€gger sig pĂ„ huden.  🌾 Det sĂ€msta med den hĂ€r produkten Ă€r nog lukten, annars Ă€r den felfri!   🌾Sammanfattningsvis sĂ„ Ă€lskar jag den hĂ€r produkten, jag kommer helt klart att fortsĂ€tta köpa den! Om man Ă€r vĂ€ldigt kĂ€nslig för lukt sĂ„ skulle jag dock inte rekommendera den, men annars, spring och köp!!!💞
SPF50+ Everyday Face Mist 60 g
Bondi Sands
SPF50+ Everyday Face Mist 60 g
FortsÀtt utforska gemenskapen!