Solskydd med lätt känsla ☀️💦☀️
Tack KICKS för chansen att få testa Dr. Ceuracle Hyal Reyouth Moist Sun SPF50 15ml.
☀️
Förutom detta solskydd har jag under testperioden (1v) använt: toner, serum och creme för fukt (utan något extra i förutom hyaluronsyra, dvs standard produkter).
💦
Så lätt och skön på huden. Drar in snabbt med ett osynligt resultat. Svagt parfymerad. Tunn i konsistensen. Fungerar fint med eller utan smink.
☀️
Jag har mestadels haft tjockare solskydd i ansiktet tidigare. Kanske felaktigt trott att det skulle vara bättre. Men inte efter att ha testat denna formula. Äntligen känns det som huden kan andas även under spf skyddet ☺️👍 Tack och lov har solskydd (för ansiktet) utvecklats enormt de senaste åren, med flera möjligheter att hitta det som passar just din och min hud.
💦
Vad blir då betyget för denna? 4/5 möjliga. OM den hade varit helt parfymfri (även om jag tål det) samt billigare, så hade den fått full pott. Utan att överdriva och översmörja oss 😂 så ska vi inte snåla med solskyddet, använda det året om dessutom och då blir priset en betydande faktor i urvalet.
☀️
Slutsatsen för mig får bli... köper när jag kan använda en rabattkod eller liknande ☺️👍🤗
Dr. Ceuracle
Hyal Reyouth Moist Sun 50 g