/ ✨ Recension: Paco Rabanne Million Gold For Her ✨ Jag fick
Jabeen
Beauty Pro
01/10/25-06:54
✨ Recension: Paco Rabanne Million Gold For Her ✨ Jag fick nyligen chansen att testa denna parfym från Rabanne. Det är faktiskt första gången jag provar en parfym från detta märke, och efter att ha använt den flera gånger kommer här min ärliga recension. Million Gold For Her har en djärv personlighet. Den öppnar med mjuka fruktiga och blommiga toner och övergår sedan till en varm bas av vanilj, mysk och mossa. Doften är väldigt tung och intensiv, vilket gör den perfekt för mysiga vinterkvällar. Absolut inte en parfym jag skulle bära varje dag, utan mer en statement-doft. Flaskans design är helt fantastisk, gyllene, glamorös och så lyxig att den direkt sticker ut i hyllan. Den ser lika rik ut som namnet antyder. Personligen tycker jag om värmen och fylligheten i doften, men jag är inte helt förälskad i den. För mig är den lite för stark och inte tillräckligt unik för att jag skulle köpa den igen. Jag använder gärna flaskan jag har nu, men det blir inget återköp. ⭐ Mitt betyg: 3/5 Tack KICKS för möjligheten att testa denna parfym som jag annars kanske inte hade vågat köpa.
Million Gold For Her Parfum 90 ml, Refillable
Rabanne
Million Gold For Her Parfum 90 ml, Refillable
Fortsätt utforska gemenskapen!