/ Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo – efter några
Beauty Tester
Sara
Beauty Pro
31/05/25-10:19
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo – efter några användningar Jag har nu hunnit testa Redkens Acidic Bonding Concentrate Shampoo ett par gånger Mitt hår är ganska skadat sedan tidigare värmestyling, så jag var nyfiken på om schampot skulle kunna förbättra hårets kvalitet. Såklart är det svårt att säga direkt efter ett par användningar men detta har varit mitt första intryck av produkten hittills. Soften är mild och fräsch, vilket jag uppskattar. Den känns salongsren utan att vara för stark. Själva konsistensen är något tjockare än vanliga schampon. Jag skulle säga att det löddrar inte jättemycket, vilket jag först reagerade på, men det är ganska vanligt för mer koncentrerade eller sulfatfria schampon. Efter sköljning känns håret inte strävt eller uttorkat som det ibland kan göra efter tvätt – snarare mjukt och återfuktat. Efter några användningar upplever jag att håret känns lite starkare och mindre frissigt. Det har fått en fin glans och känns mer "ihop", som att hårstråna inte är lika spröda eller torra längre. Jag har även märkt att det trasslar sig mindre vid borstning.
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
Redken
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!