/ Tack @136092963 för att jag fick äran att prova OLE
Matilda
Beauty Pro
22/06/26-13:59(redigerad den 22/06/26-19:02)
Tack @KICKS för att jag fick äran att prova OLE HENRIKSEN Pout Preserve Peptide Lip Treatment Pride Rainbow Holographic Glimmer 🏳️‍🌈✨️ Första intryck: Väldigt fin förpackning och doftar gott av frukt/citrus. Härligt lagom tjock konsistens utan att vara för kladdig. Funkar bra ensam men även ovanpå läppstift. Min helhetsrecension: Läpparna känns återuktande länge under dagen. Den har en genomskinlig bas och skimrar fint åt det lila hållet. Det här är en läpprodukt som inte liknar något annat jag provat tidigare. Jag upplever i och med glanset/skimret att läpparna ser lite plumpade ut. Kan dock inte säga något om den plumpar läpparna över tid då det är svårt att avgöra och inte heller det viktigaste för mig. Jag har använt den dagligen i ungefär en vecka och upplever att läpparna är mer återfuktade nu och inte lika torra, trots att jag inte tagit på någon produkt. Det är en ganska dyr produkt då den kostar 245kr men den återfuktar väldigt bra och det känns som att produkten är dryg och kommer räcka länge plus att den har en fint skimrande effekt, så trots priset får den ändå 5/5 ⭐️ (Det går inte att tagga rätt produkt)
Lip Treatment Pout Preserve Orange
Ole Henriksen
Lip Treatment Pout Preserve Orange
Fortsätt utforska gemenskapen!