/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Farah
Beauty Pro
06/06/26-06:34
Dagens look
Dagens look
Lancôme Idôle Peach’N Roses Eau de Parfum 100 ml
Mimmi
Beauty Pro
05/06/26-12:24
Dagens look! Har plockat fram min Sensai foundation igen och
Dagens look! Har plockat fram min Sensai foundation igen och kollar lite hur den känns 🤎
Flawless Satin Moisture Foundation SPF25 101 Light Beige
Forever Nude Bronze 04 Warm Matte
GEN NUDE Blonzer Kiss of Mauve
GEN NUDE Highlighting Blush Rose Glow
Hypnôse Mascara 02 Brown
3D Hydra Lipgloss 04 Pearly Peach Rose
Sreeja
Beauty Pro
05/06/26-10:22
Loving these simple makeup looks lately
Loving these simple makeup looks lately
Lip Injection Plumping Lip Gloss
The Face Glue Primer 35 ml
Hydra Sheer Loose Setting Powder Translucent
2000 Calorie Pop Art Blush & Bronzer 20 Bouncy
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Danfeng
Beauty Pro
05/06/26-10:10(redigerad den 05/06/26-10:11)
Jag har använt Sensai Cellular Performance Cream Foundation
Jag har använt Sensai Cellular Performance Cream Foundation ett tag nu och blev faktiskt positivt överraskad. Den har en krämig och behaglig konsistens som är lätt att applicera och smälter fint in i huden. Resultatet ser väldigt naturligt ut – inte som en tung foundation, utan mer som att huden bara ser jämnare och fräschare ut. Det jag gillar mest är den fina lystern den ger. Det handlar inte om att huden blir glansig, utan snarare om en hälsosam och återfuktad glow. Den känns dessutom väldigt bekväm under dagen och fungerar särskilt bra när huden är lite torrare eller under kallare perioder. Täckningen är medelhög och räcker gott för vardagen. Den jämnar ut hudtonen på ett snyggt sätt samtidigt som huden fortfarande ser naturlig ut. Om du gillar en elegant, återfuktande foundation med en fin "second skin"-känsla är den definitivt värd att prova.
Cellular Performance Cream Foundation CF20 Vanilla Beige
Dior Backstage Glow Stick Color Blush Long-wearing 107 Dragonfruit 4,5g
Linn
Beauty Pro
05/06/26-07:20(redigerad den 05/06/26-07:20)
Dagens look! 🌞
Dagens look! 🌞
Power Grip Jumbo Primer 75 ml
Diorshow Overvolume 090 Overblack
Translucent Loose Powder
Preppy Prime Setting Spray Matte Finish 100 ml
Sotnosen
Beauty Pro
05/06/26-07:07
Look of the day 😍 Jag blev så inspirerad av Sofia för nån
Look of the day 😍 Jag blev så inspirerad av Sofia för nån dag sen när hon la ut en look gjord med paletten från Glossgods, Starry Skies 🌃 och snäll som du är så skrev du ju även vilka nyanser du använt 🫶🏻 Jag använde samma skuggor som du och blev väldigt nöjd med resultatet 🥰 tack för inspirationen! Hoppas att alla får en riktigt fin och härlig fredag ✨
Superstay 24H Skin Tint Foundation 23
Style Secret Air Grey
Hair Wax Stick 50 g
Telescopic Extensionist Mascara Black
Mini Blush Orgasm Edge
Soft Glow Cream Bronzer Honey Breeze
Nathalie
Beauty Pro
04/06/26-17:23(redigerad den 04/06/26-17:25)
En vardagslook från någon vecka sedan. Idag är jag liggandes
En vardagslook från någon vecka sedan. Idag är jag liggandes efter en för mig lite fullspäckad vecka. Måste spara energi till födelsedagen imorgon! Ser på bilden något jag sett i verkligheten ibland, min highlighter (flytande) lyfter min blush (också flytande). Vill helst inte ta min highlighter sist för då lägger jag den på puderprodukter, men kanske behöver jag börja göra det ändå...
Sofia
Beauty Pro
04/06/26-16:37(redigerad den 04/06/26-16:38)
Det blev rosa idag igen. 🤷🏼‍♀️ En rätt kall, dämpad rosa
Det blev rosa idag igen. 🤷🏼‍♀️ En rätt kall, dämpad rosa dock, inte Blomma-paletten. Idag använde jag en palett från Morphe. Blushet är min favorit Duo dimension dock, även där kalla rosa toner. 👌🏼 Det gick inte att välja rätt färg på ögonskuggan i taggningen, det ska vara Love Byte.
Eyeshadow Palette Outer Spice
Duo Dimension Area
Infinity Palette
Infinity Filter Haze
Infinity Brow Pen Dark Brown
Full Effect Mascara Intense Black