/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Linn
Beauty Pro
19/08/26-06:46(redigerad den 19/08/26-06:58)
🩷Dagens look🩷  Jag har färgen Peachgasm på produkten jag
🩷Dagens look🩷 Jag har färgen Peachgasm på produkten jag taggade. Den är mycket mer glowig än vad man ser på bilden.
Glowgasm Beauty Light Wand Goldgasm
Frida
Beauty Pro
19/08/26-06:08
Vardagslook🖤 (Färgen på Cc-creamen är 0.5)
Vardagslook🖤 (Färgen på Cc-creamen är 0.5)
CC Color Correcting Cream SPF20 Foundation 4 Tan
Falsies Surreal Extensions Mascara Waterproof Very Black
Lejla
Beauty Pro
18/08/26-20:49
Nars Sheer glow foundation har gjort dunder för mig i
Nars Sheer glow foundation har gjort dunder för mig i sommar, jag har gått från att endast göra matt looks till att älska den här lystern som denna foundation framhäver!!
Sheer Glow Foundation Valencia
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Lejla
Beauty Pro
18/08/26-20:47
I sommar har jag försökt att hålla min smink rutin så enkel
I sommar har jag försökt att hålla min smink rutin så enkel som möjligt och med hjälp av lumenes cc cream samt nyx ögonbryns glue har jag lyckats, wow vad min hud återhämtat sig!!
The Brow Glue 01 Transparent Lamination Gel 01 Transparent
CC Color Correcting Cream SPF20 Foundation 4 Tan
Sofia
Beauty Pro
18/08/26-16:09
Gårdagens look – smudged brown eyeliner 🤎  Det var längesen
Gårdagens look – smudged brown eyeliner 🤎 Det var längesen jag gjorde en sån här simpel look med utsuddad eyeliner, jag glömmer emellanåt hur mycket jag gillar det! LH cosmetics Crayon i färgerna Siren och Wood är mina favoriter för den här typen av look. På bilderna är det Wood jag har använt, en ljuvlig brun färg som även är fin som lip liner!
Crayon Brown
Crayon Siren
Artistick Blush Muse
Julia
Beauty Pro
18/08/26-09:48
Essie Muchi Muchi med Essie Gilded Galaxy över! Tror att det
Essie Muchi Muchi med Essie Gilded Galaxy över! Tror att det här kan vara mina framtida bröllopsnaglar.
Linn
Beauty Pro
18/08/26-08:07
Dagens look 🤎
Dagens look 🤎
Power Grip Primer
Double Serum Foundation L1C
Backstage Face & Body Flash Perfector Concealer 0N
Diorshow Overvolume 090 Overblack
Mauve Pressed Powder Palette
Preppy Prime Setting Spray Matte Finish 100 ml
Amanda
Beauty Pro
18/08/26-07:00
Dagens look ✨  Fick en helt fantastisk bas idag, är så nöjd
Dagens look ✨ Fick en helt fantastisk bas idag, är så nöjd med den. Använde min Dior backstage foundation, bronzer från Dior och blush från YSL i 44. Highlighter är Armanis Halo.
Forever Nude Bronze 04 Warm Matte