/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Linn
Beauty Pro
29/07/26-07:47
💖Dagens look💖
💖Dagens look💖
GEN NUDE Blonzer Kiss of Mauve
Lash Volumiser Mascara 38°C Black
Linda-Marie
Beauty Pro
29/07/26-04:45
Första sminkningen efter semestern 🤪✨ enkel pastellig sådan
Första sminkningen efter semestern 🤪✨ enkel pastellig sådan 🩵✨
1993 Palette
Nathalie
Beauty Pro
28/07/26-23:01
Look of the day - Den här dagen gick inte helt som planerat.
Look of the day - Den här dagen gick inte helt som planerat. Vaknade och mådde inte så bra, men jag skulle till frisören så jag masade mig upp och efter lite frukost skapades den här enkla looken. Det blev lite kort om tid på slutet så jag tänkte att jag skulle ta bilder när jag kom hem igen (och var fin i håret). Åkte iväg med färdtjänst och väl framme visade det sig att min tid inte alls stämde och min frisör var inte ens på plats idag. När man som jag hela tiden lever på marginalerna när det gäller energiåtgång så blir en sån här miss en ganska stor en 😅 Allt i mitt liv är så noga inplanerat så utöver att jag hade bokat om min hemtjänst pga det här besöket (onödigt att tvätta håret två ggr på samma dag och omöjligt att vara på två platser samtidigt 😂) så innebar det också dels att jag nu behövde klämma in ett frisörbesök nästa vecka istället (som även det gör att jag måste boka om hemtjänsten, igen) och att jag behövde tvätta håret själv. En liten uppgift för många andra och inget jag ens skulle funderat över när jag var frisk. Har inte längre lyxen att rycka på axlarna när det gäller saker som att duscha och är enormt tacksam för att jag får hjälp med det i vanliga fall. Jag tröstade mig med en fika, uträttade några små andra ärenden och åkte hem. Nästa vecka gör jag om det men med bättre resultat! Anyway! Bilden togs när jag kom hem, men tyvärr inte med nyklippt och fint fixat hår som planerat 😀
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Mimmi
Beauty Pro
28/07/26-11:50
Dagens look💜 Testar mitt nya gloss från Fenty, Gloss Bomb
Dagens look💜 Testar mitt nya gloss från Fenty, Gloss Bomb Cream i färgen Muave Wives!
Flawless Satin Moisture Foundation SPF25 101 Light Beige
Forever Nude Bronze 04 Warm Matte
Cloud Crush Blush Velvet Crush
Mini Better Than Sex Mascara Black
Eyeshadow Palette Mini Sultry
Gloss Bomb Cream Color Drip Lip Cream Fruit Snackz
Linn
Beauty Pro
28/07/26-06:52
🤍Dagens look🤍
🤍Dagens look🤍
Almost Lipstick Black Honey
Airbrush Flawless Setting Spray 34 ml
Linn
Beauty Pro
27/07/26-07:21
✨Dagens look✨
✨Dagens look✨
Invisible Illumination Vegan Collagen Serum in Foundation SPF30 0.5
Mauve Pressed Powder Palette
Artistick Bronzer Tint
Dior Backstage Glow Maximizer Palette 001 Universal Glow
Anna
Beauty Pro
26/07/26-18:52(redigerad den 26/07/26-19:49)
Supertrött eftersom vi var uppe till morgonen och försökte
Supertrött eftersom vi var uppe till morgonen och försökte sminka mig i bilen när vi skulle iväg ut, inte jättebra😄, ögonbrynspennan från Isadora kommer jag köpa igen, den är ett bra tips, fungerar bra, skruvas upp. Men blusen klarade sig! Lite SPF fläckar bara men de går bort med galltvål. Mycket torrschampo eftersom jag inte hann tvätta håret heller 🌻🥰 färgerna jag taggat stämmer ju inte. Men den på Hickap Sticket stämmer och det rekommenderar jag💕 självklart BUS- mist under, idag , Bronza🤎
Moisturizing Mineral Skin Tint SPF30 Långholmen Light/Medium Neutral
Radiant Cream Colour Stick Blush Meet Cute
The Wonder Glow Stick Lollipop Beam
AirWash Dry Shampoo 118 ml
Daily Soft Touch Sunscreen 60 ml
The Precision Brow Pen, Definition & Waterproof 02 Dark Brown
Linn
Beauty Pro
25/07/26-08:36
🌸Dagens look🌸  Går ej att tagga alla färger rätt.
🌸Dagens look🌸 Går ej att tagga alla färger rätt.
Diorshow Overvolume 090 Overblack
Mauve Pressed Powder Palette
Born This Way Super Coverage Concealer Sable
Glued Waterresistant Spiking Gel 150 ml
Inliner Kajal Waterline 56 Blonde
Lip Perfector 05 Candy Shimmer
The Wonder Stick Bronzer Icy Chai