/ Jag har fått äran att testa Rabanne Million Gold For Her ✨️
Emmie
Beauty Pro
04/10/25-07:05(redigerad den 04/10/25-07:20)
Jag har fått äran att testa Rabanne Million Gold For Her ✨️ När jag var yngre älskade jag Paco Rabanne Black XS så jag var spänd på att testa denna! Parfymen beskrivs som en berusande sensuell doft som blandar feminina vita blommor, gnistrande ros och vanebildande mineralisk mysk. Jag är vanligtvis inget fan av för mycket ros i parfymer men här var det inte alls mycket utan precis lagom. Jag tycker att den påminner om YSL Libre intense i doften, båda har lavendel, citrus och vanilj i sig men att den här är mer träig. Det är en ganska tung och intensiv doft, blommig och träig med vanilj. Är helt klart en kvällsparfym i mitt tycke. Hållbarheten är super, sitter länge på mig och jag känner till och med av den lite grann efter dusch. Doften sitter kvar i jacka och halsduk i flera dagar så verkligen bra hållbarhet! Designen på flaskan älskar jag, ser lyxig ut och passar namnet Million Gold. Jag tycker att den doftar supergott, dock slår den inte mina favoriter så därför får den 4 av 5 i betyg ⭐️ Tack till KICKS för att jag har fått testa denna! ❤️
Million Gold For Her Parfum 90 ml, Refillable
Rabanne
Million Gold For Her Parfum 90 ml, Refillable
Fortsätt utforska gemenskapen!