/ Jag har fått testa Too Faced Better Than Sex Waterproof
Emmie
Beauty Pro
28/08/26-10:54
Jag har fått testa Too Faced Better Than Sex Waterproof Mascara 🤩 Jag har varit nyfiken på den här mascaran då den är populär och en favorit för många men dragit mig för att köpa den då borsten ser stor och klumpig ut. Jag föredrar generellt en mascaraborste som Maybellines Sky High med en mindre gummiborste. Först och främst gillar jag förpackningen som är en metallhylsa i en väldigt fin turkosgrön färg 💚🩵 Blev glatt överraskad att borsten som är timglasformad inte ger för mycket produkt utan man kan enkelt välja hur naturligt resultat man vill ha och jag kan lägga flera lager utan att fransarna ser klumpiga ut. (Testat att lägga fler lager än på bilden nedan också). Jag tycker att fransarna direkt ser mer definierade ut och den ger vad den lovar, både längd och volym men främst volym än längd i min mening. Färgen är intensivt svart vilket jag älskar. Den är inte alls kladdig och trots den stora borsten enkel att applicera och fransarna separeras fint. Jag föredrar dock en mindre borste för att enklare komma åt en specifik frans och till exempel ytter och inre fransarna. Jag böjer alltid mina fransar och de faller tyvärr lätt ner under dagen men med den här mascaran höll sig fransarna böjda hela dagen! Det kan givetvis bero på att denna är waterproof och de håller generellt fransarna böjda längre men ändå ett stort plus! ⭐️ Det var även lätt att ta bort mascaran med sminkborttagning. Summan av kardemumman en väldigt bra vattenfast mascara som ger superfina fransar! Tusen tack KICKS för att jag har fått testa denna! ❤️
Better Than Sex Waterproof Mascara Black
Too Faced
Better Than Sex Waterproof Mascara Black
Fortsätt utforska gemenskapen!