/ AXIS-Y Dark Spot Correcting Glow Serum 🌿 đŸ«§ Vad det Ă€r:
Hogge
Beauty Pro
09/09/26-18:24(redigerad den 09/09/26-18:26)
AXIS-Y Dark Spot Correcting Glow Serum 🌿 đŸ«§ Vad det Ă€r: Ett serum med niacinamid, glycerin samt andra naturliga vĂ€xtextrakt som ska Ă„terfukta, ge lyster och ljusa upp huden. đŸ«Ą Om mig: Torr hy och kan bli lite glĂ„mig. Älskar allt som ger ✚glow✚. Har frĂ€knar (som jag gillar) med inga andra pigmenteringar. 👀 Första intryck: LĂ€tt gelig textur med örtig, nĂ€stan lite mintig doft. Kommer i en plasttub med pump. Pappersförpackningen kĂ€ndes lyxig men rustik. 💩 Hur jag anvĂ€nder produkten: Har anvĂ€nt den varje morgon efter toner (innan c-vitamin > lĂ€tt ansiktscreme > SPF > smink) i en vecka. 📈 Resultat över tid: Jag tycker den hĂ„ller vad den lovar, min hy har lyster och kĂ€nna Ă„terfuktad hela dagen. 👍 Vad jag gillade mest: Lystern samt fukten! Fungerade Ă€ven med alla sorters produkter jag testade med i min rutin (oljiga, vattniga, rika, tunna) = inget produktrull. 👎 Vad jag gillade minst: Skulle vĂ€l vara doften. Serumet Ă€r oparfymerat men har en ganska stark doft Ă€ndĂ„. Dock frĂ€sch doft. ⭐ Overall: 4/5 poĂ€ng. AlltsĂ„ produkten Ă€r bra och har ett bra pris (269:- för 50ml) men jag kommer inte köpa om den nĂ€r den Ă€r slut. Den gör det den ska men jag har andra liknande favoriter men med annan doft. Men jag kommer rekommendera den vidare. 👍
Dark Spot Correcting Glow Serum 50 ml
Axis-y
Dark Spot Correcting Glow Serum 50 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!