Jag har testat många olika brun-utan-sol-produkter de senaste året, men Bondi Sands Tanning Drops är verkligen något extra. Det här är inte bara ännu en produkt som ger färg, utan en smart, skräddarsydd lösning för den som vill ha en naturlig, jämn solkysst look utan att behöva vistas i solen.
Det jag älskar mest med dessa droppar är hur enkla de är att använda. Jag blandar bara några droppar med min vanliga ansiktskräm, applicerar som vanligt, och låter magin ske över natten. Resultatet? En jämn, gyllene ton som ser otroligt naturlig ut – aldrig orange, aldrig fläckig. Det är som om jag kommit hem från en weekend i solen, men utan att ha utsatt huden för skadliga UV-strålar.
Doften är diskret, vilket jag verkligen uppskattar, och till skillnad från många andra brun-utan-sol-produkter lämnar den ingen kladdig känsla. Det känns snarare som en återfuktande hudvårdsprodukt än en klassisk BUS.
En annan stor fördel är att man själv kan styra intensiteten på färgen. Vill jag ha ett lätt glow tar jag bara några droppar, men inför helgen eller en speciell tillställning dubblar jag mängden och får en djupare ton – alltid lika snyggt resultat.
Efter att ha testat Bondi Sands Tanning Drops känner jag verkligen att jag hittat min go-to-produkt för året runt-bränna. Den ger mig den där fräscha, semesterlika känslan – utan att jag behöver resa någonstans.
Kort sagt: Jag älskar den här produkten och rekommenderar den varmt till alla som vill ha ett solkysst glow på sina egna villkor.