/ Tack kicks för att jag får testa en otrolig doft som kommer
Chuchu
Beauty Pro
10/10/25-14:46(redigerad den 10/10/25-14:53)
Tack kicks för att jag får testa en otrolig doft som kommer bli en favorit i min doftgarderob detta år! Flaskan! en rökig, midnattsblå stilettklack... Det var nästan omöjligt för mig att inte bli kär i den direkt. Den står som ett litet konstverk på hyllan, och varje gång jag tar fram den känns det lite som att kliva in i rollen av mitt mest självsäkra jag. Doften är ljuvlig! En blandning av söt men fräsch jaasmin, karamellkaffe (den som vet, den vet) och kakao. Den har en sofistikerad sötma utan att bli tung, och inte alls sådär överväldigande som jag kan uppleva att andra söta parfymer kan bli.. doften känns bara typ trygg? Det är en doft som följer med genom dagen, den förändras, fördjupas och lämnar efter sig ett diskret spår som får andra runt omkring mig att fråga vad jag har på mig (jepp, hände på jobbet). Och som någon annan skrev, så är den lika bra på dagen som kvällen, och doften stannar kvar hela dagen. Jag har sedan tidigare även den röda: Very good girl.. som är mer fruktig, men där hållbarheten också är otrolig! (Även den är ett tips!). Jag kommer definitivt köpa denna igen! Tack igen kicks för att jag blev utvald, och generöst med 50 ml!! ❤️
Good Girl EdP 100 ml
Carolina Herrera
Good Girl EdP 100 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!