/ Lancome Idole Curl Goddess! Jag blev utvald att testa denna
Mimmi
Beauty Pro
11/09/26-14:10
Lancome Idole Curl Goddess! Jag blev utvald att testa denna fantastiska mascara så här kommer min ärliga recension! Första intrycket av mascaran var en väldigt fin design, snygg förpackning i rose guld! Och när man öppnar den har borsten lite vriden design som jag senare kommer att uppskatta väldigt mycket! Den doftar inte mycket, men om man skall beskriva doften så doftar den lite kemiskt, men det är inget som man tänker på när man använder den! Konsistensen är helt perfekt, redan från första användningen så var den varken för blöt eller för torr och det kom precis lagom med produkt på borsten! Alltså den här Mascaran, shit vad bra den är! Kan nog säga att det är den bästa jag testat! Den separerar, bygger upp och man får helt fantastiska fransar! Om jag jämför med andra Lancôme mascaror jag haft tycker jag denna är bäst! Och just att den separerar och att man ändå får sån volym! Så bra! Resultatet jag fick på fransarna var helt fantastiskt! Man kunde bygga på flera gånger, utan att behöva vänta mellan appliceringarna, för att få önskat resultat! Denna Mascaran får lätt 5/5 i betyg från mig! Tack snälla KICKS för jag fick möjligheten att testa denna grymma produkt!
Lash Idole Curl Goddess Divine Black N/A
Lancôme
Lash Idole Curl Goddess Divine Black N/A
Fortsätt utforska gemenskapen!