/ Beauty tester review!🌞Tack kicks för att jag fick testa
Obiisan
Beauty Star
03/06/26-10:50
Beauty tester review!🌞Tack kicks för att jag fick testa Matas solskydd x 3 ! 💛Sun Lotion SPF 30 Fragrance Free KrĂ€men för ansiktet fungerar fint, det enda jag kan nĂ€mna som Ă€r lite negativt Ă€r att det tar lite tid innan produkten gĂ„tt in i huden. Utöver det ser man glowig och fin ut nĂ€r man anvĂ€nt den. Kanske att den möjligtvis upplevs lite fet om du redan har fet hy, men för mig med torr hy Ă€r den toppen. 5/5 solar🌞 i betyg av mig. 💛Sun Lotion SPF 30 Fragrance Free (200ml!) KroppskrĂ€men Ă€r toppen, sjunker in fint, innehĂ„ller dessutom aloe vera och hyaluronic acid. 5/5 solar 🌞 i betyg av mig. 💛Sun stick SPF 50 Fragrance Free Solsticket, fungerar ocksĂ„ bra, speciellt om du vill skydda sĂ€rskilt utsatta omrĂ„den och fylla pĂ„ med solskydd lĂ€tt och smidigt nĂ€r du Ă€r pĂ„ resande fot. Jag tycker sticket fungerar extra bra pĂ„ mina tatueringar och nĂ€srygg/öron. Det enda jag upptĂ€ckte var att om man blir varm, nĂ€stan svettig sĂ„ kan formulan göra att den inte sjunker in i huden utan den kan istĂ€llet klibba mot klĂ€der och sĂ„ vidare. Men jag tycker fortfarande att sticket Ă€r betydligt bĂ€ttre Ă€n flera andra jag testat pĂ„ marknaden, bland annat Beauty of Joseon sticket. Matas solstick fĂ„r 4/5 solar 🌞 i betyg av mig. Alla dessa Ă€r miljömĂ€rkta med svanenmĂ€rket och dessutom rekommenderade av astma och allergiförbundet, och som om inte det var nog Ă€r de dessutom schyssta mot plĂ„nboken!
Sun stick SPF 50 Fragrance Free 15 g
Matas Striber
Sun stick SPF 50 Fragrance Free 15 g
FortsÀtt utforska gemenskapen!