/ Dr. Ceuracle Hyal Reyouth Moist Sun SPF 50 💙 Blev vĂ€ldigt
Hogge
Beauty Pro
30/04/26-10:20
Dr. Ceuracle Hyal Reyouth Moist Sun SPF 50 💙 Blev vĂ€ldigt glad nĂ€r jag fick hem denna minin frĂ„n ett av mina favoritmĂ€rken Dr. Ceuracle pĂ„ 15ml dĂ„ jag tĂ€nkt anvĂ€nda just denna SPF:n i sommar. Tack Kicks! đŸ«¶đŸŒž "Hyal Reyouth Moist Sun Ă€r en fuktkrĂ€m för dagligt bruk med kemiskt UV skydd som innehĂ„ller SPF 50." Det Ă€r en serumliknande koreansk SPF för alla hudtyper. Den innehĂ„ller 10 olika hyaluronsyror och provitamin B5 för att ge men Ă€ven binda fukt i huden. Perfekt om man Ă€r torr som mig. Tuben Ă€r lĂ€ttanvĂ€nd och kĂ€nns kladdfri. Konsistensen Ă€r lĂ€tt och rinnig (som ett serum) och absorberas snabbt in i huden som kĂ€nns Ă„terfuktad och plumpad. LĂ€mnar ingen vit eller klibbig hinna. Doften Ă€r lite blommig, som en lĂ€tt after sun. Rullar inte med annan hudvĂ„rd (toner x2, serum x2, lĂ€tt dagcreme) eller smink. Fick dock ingen förpackning med innehĂ„llsförteckning till produkten (har alltid fĂ„tt det annars) eller nĂ„got utskrivet papper. TĂ€nker det kan vara bra för att se eventuella parfymer och allergener. TyvĂ€rr fanns det ingen innehĂ„llsförteckning pĂ„ Kicks egna hemsida heller sĂ„ jag fick söka och hitta hos annan Ă„terförsĂ€ljare. 50ml för 249:- som Nice Price. Overall: 5 av 5 🌟 Riktigt bra och prisvĂ€rd SPF som uppfyller alla mina krav + min 4 Ă„riga son som hatar insmörjning gillade den lĂ€tta konsistensen. Har redan klickat hem full size. đŸ€­ Rekommenderar!
Hyal Reyouth Moist Sun 50 g
Dr. Ceuracle
Hyal Reyouth Moist Sun 50 g
FortsÀtt utforska gemenskapen!