Dr. Ceuracle Hyal Reyouth Moist Sun SPF 50 đ
Blev vĂ€ldigt glad nĂ€r jag fick hem denna minin frĂ„n ett av mina favoritmĂ€rken Dr. Ceuracle pĂ„ 15ml dĂ„ jag tĂ€nkt anvĂ€nda just denna SPF:n i sommar. Tack Kicks! đ«¶đ
"Hyal Reyouth Moist Sun Àr en fuktkrÀm för dagligt bruk med kemiskt UV skydd som innehÄller SPF 50." Det Àr en serumliknande koreansk SPF för alla hudtyper. Den innehÄller 10 olika hyaluronsyror och provitamin B5 för att ge men Àven binda fukt i huden. Perfekt om man Àr torr som mig.
Tuben Àr lÀttanvÀnd och kÀnns kladdfri. Konsistensen Àr lÀtt och rinnig (som ett serum) och absorberas snabbt in i huden som kÀnns Äterfuktad och plumpad. LÀmnar ingen vit eller klibbig hinna. Doften Àr lite blommig, som en lÀtt after sun. Rullar inte med annan hudvÄrd (toner x2, serum x2, lÀtt dagcreme) eller smink.
Fick dock ingen förpackning med innehÄllsförteckning till produkten (har alltid fÄtt det annars) eller nÄgot utskrivet papper. TÀnker det kan vara bra för att se eventuella parfymer och allergener. TyvÀrr fanns det ingen innehÄllsförteckning pÄ Kicks egna hemsida heller sÄ jag fick söka och hitta hos annan ÄterförsÀljare.
50ml för 249:- som Nice Price.
Overall: 5 av 5 đ Riktigt bra och prisvĂ€rd SPF som uppfyller alla mina krav + min 4 Ă„riga son som hatar insmörjning gillade den lĂ€tta konsistensen. Har redan klickat hem full size. đ€ Rekommenderar!
Dr. Ceuracle
Hyal Reyouth Moist Sun 50 g