/ Jag har fått testa Too Faced läppglans Lip Injection Maximum
Virre
Beauty Pro
01/09/26-17:52(redigerad den 01/09/26-17:53)
Jag har fått testa Too Faced läppglans Lip Injection Maximum Plump. Jag är inget fan av plumpande produkter och använder det aldrig annars. Har testat ett par gånger innan men det är inte min grej, då mina läppar liksom min övriga hud är torr och ganska känslig. Läppglanset är snyggt förpackat och hylsan känns lyxig. Applikatorn är lagom stor, lite avsmalnade nedtill vilket gör den lätt att använda. Den doftar ljuvligt, sött och fruktigt och doften påminner mig om godis. Färgen på den är skir rosa, den gör sig jättefint på läpparna och jag gillar verkligen färgen. Så långt är allt toppen!  Men så är det också ett stort minus för mig och det är hur den känns på läpparna. Jag har testat den två gånger på läpparna, den första gången direkt på läpparna och den andra gången efter tips från fina Sofia här i forumet att ha läppbalsam under. Vilket jag gjorde. Resultatet efter båda testerna var likadana, det kändes som mina läppar stod i brand. Det stack och brände i läpparna och började klia något fruktansvärt. Gång två som jag testade stod jag ut i 5 minuter innan jag tvättade bort det. Men trots att det var borttvättat så brände det ändå enormt länge efter. Såhär flera timmar efter är mina läppar irriterade och lite röda. De är riktigt bra drag i det här plumpande läppglanset och såleda inget för mig. Men gillar man plumpande produkter så tror jag den kan vara en riktigt hit. Det är ingen produkt jag kan tänka mig att använda igen överhuvudtaget och såklart då heller aldrig köpa. Så för min del får den bara 2 i betyg, mest för dess fina utseende, färg och applikatorns funktion.
Lip Injection Maximum Plump Berry Crush
Too Faced
Lip Injection Maximum Plump Berry Crush
Fortsätt utforska gemenskapen!