/ Hej alla Beauty testers! Jag har fått testa Kérastase Gloss
Beauty Tester
Filippa
Beauty Pro
17/06/25-09:16
Hej alla Beauty testers! Jag har fått testa Kérastase Gloss Absolu Glaze Drops som är en exklusiv hårolja som kombinerar vård och glans i ett enda steg. Denna lyxiga produkt är berikad med vildrosolja och är framtagen för att ge håret en silkeslen känsla, intensiv glans och ett välmående utseende utan att tynga ner. Oljan har en lätt och smidig konsistens som gör den enkel att fördela i både fuktigt och torrt hår, vilket jag märkte redan efter första användningen. Doften är subtil men elegant – en mjuk ton av vildros som ger en fräsch och feminin känsla utan att bli överväldigande. Redan efter första användningen känns håret mjukare, mer följsamt och synbart glansigare. Produkten fungerar utmärkt för att tämja friss och ge ett polerat resultat, oavsett om håret är naturligt, färgbehandlat eller stylat. Jag har testat det på mig själv, som har platt hår och ibland lite frissigt hår men även på en närstående som har färgat samt mycket frissigt hår och vi båda var imponerade av produkten. Förpackningen på 45 ml är stilren och praktisk, samtidigt som den ger en känsla av lyx. Det är tydligt att detta är en premiumprodukt som både ser och känns professionell. Trots sin kompakta storlek räcker den länge, eftersom endast ett par droppar behövs vid varje användning. Kérastase Gloss Absolu Glaze Drops passar alla som vill ge sitt hår ett extra lyft i form av glans, näring och en elegant doft. Det är en perfekt avslutande touch i hårvårdsrutinen – både till vardags och inför speciella tillfällen.
Gloss Absolu Glaze Drops Hair Oil 45 ml
Gloss Absolu Glaze Drops Hair Oil 45 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!