/ Recension av Too Faced Ribbon Wrapped Lash Extreme
Bella
Beauty Pro
09/09/26-10:27
Recension av Too Faced Ribbon Wrapped Lash Extreme Lengthening Mascara 🎀✨ 📦 Förpackning Too Faced lyckas som vanligt få till en förpackning som känns både lyxig och lite lekfull. Enkel, snygg och precis den där typiska Too Faced-känslan som gör att den känns rolig att ha framme i sminkväskan. 👀 Första intryck Det här är framför allt en mascara som imponerar på mig när det kommer till längd och lyft. Jag märker verkligen skillnad på mina fransar när jag använder den, de ser längre ut och framför allt håller böjen riktigt bra under dagen. Och det är ett stort plus för mig! 🖌️ Borste & applicering Borsten är smidig och gör det enkelt att komma åt fransarna, även de mindre. Formulan känns lätt på fransarna och jag gillar att den går att bygga upp för ett mer intensivt resultat. Men här kommer också min enda riktiga invändning: jag tycker inte att den separerar mina fransar så bra som jag hade önskat. Jag vill gärna ha den där riktigt fina, separerade franslooken, och med den här kan jag ibland behöva gå in med en annan borste efteråt för att separera fransarna lite extra. Det är absolut inte så att den blir dålig eller superklumpig, men för mig lever den inte riktigt upp till löftet om dramatisk separation. ✨ Resultatet Längden däremot? Där levererar den! 🙌🏼 Mina fransar blir synligt längre och jag tycker även att de får ett riktigt fint lyft. Det jag framför allt älskar är att böjen faktiskt håller hela dagen. Jag upplever ofta att fransarna börjar tappa formen efter några timmar, men det problemet har jag inte med den här. Den känns dessutom väldigt lätt på fransarna trots att resultatet blir ganska dramatiskt. ⏳ Hållbarhet Här tycker jag att den är riktigt bra! Den håller mina fransar på plats under dagen och böjen sitter kvar. Jag slipper också känslan av en tung mascara som tynger ner fransarna efter några timmar. Och eftersom det är en tubing-mascara är den dessutom väldigt smidig att ta bort. Varmt vatten och den lossnar utan att man behöver stå och gnugga fransarna. 🙌🏼 💰 Pris Det är en premiummascara och alltså inte det billigaste alternativet, men jag tycker ändå att den har många egenskaper som gör den värd att testa, framför allt om man prioriterar längd och hållbar böj. ✅ Summering Jag gillar faktiskt den här mascaran! 🎀 Den ger bra längd, fint lyft och framför allt håller den böjen på mina fransar hela dagen. Formulan känns lätt och den är dessutom superenkel att tvätta bort på kvällen. Det enda jag saknar är mer separation. Jag vill gärna ha riktigt väl separerade fransar och där behöver jag ibland hjälpa till lite med en annan borste efter appliceringen. Är du ute efter längd och en böj som håller hela dagen tycker jag absolut att den här är värd att testa! 💋✨
Ribbon Wrapped Lash Extreme Lengthening Mascara Black Full size
Too Faced
Ribbon Wrapped Lash Extreme Lengthening Mascara Black Full size
Fortsätt utforska gemenskapen!