Här är ett forum för våra KICKS Brand AMBASSADORS att kunna dela med sig av sina kunskaper och produkter med er! Passa på att ställ era frågor till dessa stjärnor för att få proffssvar av AMBASADORS som har stenkoll på sina brands!
Alla inlägg på KICKS Brand AMBASSADORS är skrivna av Brand AMBASSADORS. Inläggen är baserade på ambassadörernas egna upplevelser.

Glad fredag, underbaringar!❤
Hur magisk är inte nya Gel iQ Effects Cat Eye SUPERNOVA?☄️✨ Med hjälp av Cat Eye magneten kan du skapa olika effekter och få det där riktigt magiska, skimrande djupet i lacket😍
SUPERNOVA ingår i Gel iQ Effects Cat Eye Cosmic Reflections, som precis lanserats! Gel iQ Effects kan kombineras med både Gel iQ Start Kit och Gel Builder Start Kit
Har du provat Gel iQ Effects Cat Eye?💫
Kraam Elma!

Nyhet i peptidserien!✨
Hej allihop!
Har ni sett vår senaste peptidnyhet, Peptide Plumping Intensive Moisturizer? Peptide Intensive är skapad för dig som vill ge huden både intensiv återfuktning och extra näring. Jämfört med Peptide Plumping Moisturizer har den en rikare, mer krämig formula som passar särskilt bra för torr eller fuktfattig hud som behöver mer komfort.
Formulan hjälper huden att kännas fylligare och mer plumpad samtidigt som den ger långvarig återfuktning i upp till 120 timmar. Med en kraftfull kombination av peptider hjälper den huden att se fastare och slätare ut över tid, medan barriärstödjande och fuktbindande ingredienser bidrar till att huden bättre kan bevara sin fukt. Resultatet är en mjukare, smidigare och mer återfuktad hud med en hälsosam lyster.

Vilken peptidkräm passar vem?
Peptide Intensive
Rik och krämig formula för torr till mycket torr eller fuktfattig hud.
Peptide Plumping Moisturizer
Lättare kräm för normal till kombinerad hud som vill ha återfuktning utan en rik känsla.
Har du hunnit testa Peptide Intensive än? Berätta gärna vad du tycker eller vilken produkt i peptidserien som är din favorit! 💬💕
/Yasemin Paula´s Choice

Glad fredag underbara! ☀️
Jag tänkte att vi måste prata lite om Gel Builder och de nya färgerna Blush & Frost Kiss!💅🏼❄️
Nyfiken på vad ni tycker om dem🥰 Jag kan även dela lite tips kring Gel Builder och hur man får till den perfekta appliceringen om ni vill ✨

Steg för steg: Cherry nageldesign🍒
Du behöver: ett rött, grönt och vitt nagellack + Dotting Tools & Nail art brush ❤️💚🤍 kombinera med 7day Start Kit för bäst hållbaret ✨ #naglar

Hej! 💕 Jag heter Elma och är Beauty Brand Ambassador för Depend Cosmetic här i KICKS Beauty Talks!
Här kommer jag att dela med mig av mina bästa tips och favoriter bland Depends produkter💅🏼

Jag hoppas kunna inspirera, utbilda och hjälpa dig att hitta nya Depend-favoriter ✨
Kommentera gärna om ni har några önskemål på vad ni vill se här inne – om ni vill ha tips kring bryn eller naglar, någon särskild produkt eller kanske något helt annat? 🫶🏼 #naglar

När håret är torrt, vilket det ofta blir av sol och bad så öppnas fjällskiktet mer. Då har håret lättare att “suga åt sig vatten" och då även hårt vatten med meteller och mineraler.
Metaller och mineraler i håret gör att: – Håret tappar glans – Färgen på håret tappar sin klarhet – Håret får missfärgningar
Därför bör vi använda produkter som både skyddar och rengör håret från dessa skadliga metaller och för att bevara ditt hår i en schysst blond färg även nu i sommar!
Heart of Glass Silkening Shampoo Rengör skonsamt, avlägsnar beläggningar från hårt vatten och bevarar blonda hår blonda!
Beautiful Things restoring leave-in mask En magisk leave-in mask som återfuktar och stärker håret, vilket gör att det blir mer motståndskraftigt över tid. Så enkel att avsluta varje schamponering med!
Enkla steg för ett välmående hår i sommar!

Solen påverkar håret mer än många tror. Hårvårdsprodukter jobbar inte med SPF på samma sätt som hudvårdsprodukter. I hårvård används skyddande ingredienser som hjälper till att motverka att håret blir torrt och att bevara färgen. De har alltså främst en skyddande effekt för håret mot sol, värme, saltvatten, inget UV-filter som finns i hudvård.
Därför är det så viktigt att vi skyddar håret under sommaren. Det är just därför jag tycker om Davines SU-serien. Den är så fin att använda under sommaren när håret behöver extra skydd och återfuktning. Och den doftar dessutom ljuvligt!
Vill passa på att önska er alla en härlig midsommar! Glöm inte spf för huden och solprodukter för dit hår!

Leave-in produkter är det steg många hoppar över men som ofta gör störst skillnad. En leave-in jobbar i håret hela dagen, inte bara i duschen. Den hjälper till att bla.:
Leave-in är grunden till hur håret känns mellan tvättar.
Här är tre favoriter från Davines:
💛 MELU serum– Serum som motverkar att håret går av och synligt minskar uppkomsten av kluvna hårtoppar. Värmeskydd upp till 230 grader
💛 Beautiful things leave-in mask – Avancerad leave-in som skyddar håret mot UV, föroreningar och värme upp till 230 grader samtidigt som den återställer hårets lipider och stärker håret.
💛 MINU Milk – Skyddande leave-in behandling för färgat hår. Den återfuktar, stärker och hjälper till att bevara färgintensitet och glans. Värmeskydd upp till 230 grader