/ 🎁 Första intrycket 🎁 Jag Ă€r tacksam att jag fick den dĂ€r
Malaze
Beauty Pro
20/09/25-16:22
🎁 Första intrycket 🎁 Jag Ă€r tacksam att jag fick den dĂ€r krĂ€men frĂ„n Kicks att testa. Jag var nöjd. Jag började anvĂ€nda den samma dag som jag fick den, vilket Ă€r nĂ€stan 2 veckor nu. Först kĂ€nde jag en len och mjuk hud. đŸ€ŽFörsta veckan av anvĂ€ndningđŸ€Ž Första veckan kĂ€nde jag att nĂ€r jag bara anvĂ€nt krĂ€men utan serum eller toner tidigare, fungerade den ganska bra. Men om jag anvĂ€nde hela min dagliga hudvĂ„rdsrutin fick jag smĂ„ vita finnar (jag vet inte vad jag ska kalla dem) men det försvann direkt nĂ€r jag började anvĂ€nda bara krĂ€men. Jag vill nĂ€mna att jag har mycket höga förhoppningar om den hĂ€r krĂ€men eftersom jag under den första veckan kĂ€nde mig som en frĂ€sch och vĂ€ldigt definierad hud. SĂ„ jag vet att jag kommer att bli överraskad efter en mĂ„nads anvĂ€ndning. 💖Hur luktar den?💖 Den luktar definitivt nostalgi för mig. Min mamma anvĂ€nde en krĂ€m i mitt hemland som hade samma konsistens och doft som den hĂ€r och den krĂ€men Ă€r ganska populĂ€r i mitt land ocksĂ„. Den luktar gott som ros och jasmin. 🧡Bra och dĂ„liga saker🧡 Det bra Ă€r att efter en vecka kĂ€nde jag att min hud var synbart len ​​och Ă„terfuktad. DĂ„liga saker som jag nĂ€mnde tidigare Ă€r att om jag anvĂ€nder andra produkter som hyaluronserum tillsammans med Magic Cream sĂ„ passade det inte bra ihop för min hud. Det kanske fungerar bĂ€ttre med andra kombinationer. â€ïžâ€đŸ”„Prisâ€ïžâ€đŸ”„ Enligt min mening tycker jag definitivt att det Ă€r vĂ€rt priset eftersom det finns andra produkter som Ă€r ganska dyra men inte gav lika bra resultat som förvĂ€ntat. SĂ„ det matchar definitivt priset och jag kommer att köpa det igen, men tyvĂ€rr sĂ€ljer Kicks inte refills för 30 ml, utan de sĂ€ljer Ă€ven refills i större burkar, vilket ocksĂ„ Ă€r bra för miljön.  Om jag mĂ„ste betygsĂ€tta det skulle jag ge det 4/5 poĂ€ng. 💗
Charlotte's Magic Cream 15 ml
Charlotte Tilbury
Charlotte's Magic Cream 15 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!