đ Första intrycket đ
Jag Àr tacksam att jag fick den dÀr krÀmen frÄn Kicks att testa. Jag var nöjd. Jag började anvÀnda den samma dag som jag fick den, vilket Àr nÀstan 2 veckor nu. Först kÀnde jag en len och mjuk hud.
đ€Första veckan av anvĂ€ndningđ€
Första veckan kÀnde jag att nÀr jag bara anvÀnt krÀmen utan serum eller toner tidigare, fungerade den ganska bra. Men om jag anvÀnde hela min dagliga hudvÄrdsrutin fick jag smÄ vita finnar (jag vet inte vad jag ska kalla dem) men det försvann direkt nÀr jag började anvÀnda bara krÀmen. Jag vill nÀmna att jag har mycket höga förhoppningar om den hÀr krÀmen eftersom jag under den första veckan kÀnde mig som en frÀsch och vÀldigt definierad hud. SÄ jag vet att jag kommer att bli överraskad efter en mÄnads anvÀndning.
đHur luktar den?đ
Den luktar definitivt nostalgi för mig. Min mamma anvÀnde en krÀm i mitt hemland som hade samma konsistens och doft som den hÀr och den krÀmen Àr ganska populÀr i mitt land ocksÄ. Den luktar gott som ros och jasmin.
đ§ĄBra och dĂ„liga sakerđ§Ą
Det bra Ă€r att efter en vecka kĂ€nde jag att min hud var synbart len ââoch Ă„terfuktad.
DÄliga saker som jag nÀmnde tidigare Àr att om jag anvÀnder andra produkter som hyaluronserum tillsammans med Magic Cream sÄ passade det inte bra ihop för min hud. Det kanske fungerar bÀttre med andra kombinationer.
â€ïžâđ„Prisâ€ïžâđ„
Enligt min mening tycker jag definitivt att det Àr vÀrt priset eftersom det finns andra produkter som Àr ganska dyra men inte gav lika bra resultat som förvÀntat. SÄ det matchar definitivt priset och jag kommer att köpa det igen, men tyvÀrr sÀljer Kicks inte refills för 30 ml, utan de sÀljer Àven refills i större burkar, vilket ocksÄ Àr bra för miljön.
Om jag mĂ„ste betygsĂ€tta det skulle jag ge det 4/5 poĂ€ng. đ
Charlotte Tilbury
Charlotte's Magic Cream 15 ml