/ Har haft turen att få testa BeautyAct skin glow up och har
𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷
Beauty Pro
01/02/26-14:42(redigerad den 01/02/26-17:15)
Har haft turen att få testa BeautyAct skin glow up och har länge varit på jakt efter en snygg flytande highliter. Har testat en likande produkt tidigare från Gosh! Och denna känns ganska snarlik den. Den har en tunnflytande konsistens & ger ett naturligt glow. Har använt den som highliter och tycker att den gör sitt jobb! Texturen påminner lite om ett serum & formulan smälter väldigt lätt in i huden. Den är inte täckande utan ger mer den extra fräschören man vill åt. Jag har testat att applicera den både med fingrarna & med en borste och tycker att det ger ungefär samma resultat. Jag har en normal till torr hudtyp och trots att jag känner mig relativt torr nu så tycker jag ändå att den lägger sig fint i huden. Den har en subtilt skimmer, vilket jag föredrar. Och den ger en naturlig finish. Men den kan säkert byggas upp mer intensivt om man vill. Tycker dock att hållbarheten kunde varit lite bättre. Glowet försvinner gradvis under dagen. Även förpackningen lämnar lite att önska,då flaskan är väldigt hård och man inte kan trycka ut produkten. Men allt som allt, en bra budgethighliter. Och den får 4/5 av mig. Jag kommer att fortsätta använda denna! ⭐️⭐️⭐️⭐️ Kicks; Tack för chansen att testa! 🥰
Skin Glow Up Flawless Glow
BeautyAct
Skin Glow Up Flawless Glow
Fortsätt utforska gemenskapen!