Anastasia Beverly Hills Microstroke Brow Pen đ€
Jag som sĂ„ mĂ„nga andra trodde att vi skulle fĂ„ testa en annan brynpenna frĂ„n ABH men alltsĂ„ jag Ă€r inte ledsen att jag fick testa denna. Vanliga brynpennor Ă€r jag van vid (kanske inte just den tunna varianten som var orginaltestet) men den hĂ€r typen av brynprodukt (pensel av andra mĂ€rken) har jag tidigare bara varit besviken med. Tjocka, oregelbunden fĂ€rg och bara svĂ„ra att jobba med... Men den hĂ€r godingen, wow! Kul att fĂ„ testa en ny produkt samt lĂ€ra sig ny teknik. đ
Mina bryn Ă€r ganska fylliga frĂ„n början + har precis gjort browlift sĂ„ brukar bara köra bryngel + förlĂ€nga dom nĂ„got lĂ€ngst ut vid svansen (sĂ€ger man sĂ„?đ
) men man ser ju alltid att det Àr smink med vanlig penna (brukar oftast köra Maybelline New York Brow Ultra Slim Pencil). Men med ABH blev det verkligen brynstrÄn samt att den höll hela dagen (14h). Kladdade Àven lite pÄ handen och det gick knappt att tvÀtta bort trots handtvÀtt och dusch. Testade Àven att göra en liten vinge vid ögonen som ocksÄ höll ganska bra, inte lika lÀnge som brynen men ÀndÄ nÄgra timmar.
FÀrgen "Medium Brown" Àr true to colour, ej röd utan helt neutral och torkar snabbt. Penseln lever upp till sitt namn "Microstroke" och borsten i andra Ànden Àr mjuk och smidig. Förpackningen kÀnns lyxig och jag gillar ljudet av den lilla kulan som finns i nÀr man skakar den.
Det enda lilla minuset skulle vĂ€l vara priset, 339:- för 0,5ml men Anastasia Beverly Hills Ă€r och stays QUEEN of brows för alla brynprodukter Ă€r âïž BĂ€sta brynprodukterna pĂ„ marknaden och man fĂ„r verkligen vad man betalar för.
Den fÄr 5 av 5 av mig. Rekommenderar och kan tÀnka mig köpa denna produkt igen pÄ kampanj eller med min personliga rabatt nÀr denna Àr slut.
Tack Kicks för en rolig produkt! đ
Anastasia Beverly Hills
Microstroke Brow Pen Blonde