/ Anastasia Beverly Hills Microstroke Brow Pen đŸ€Ž Jag som sĂ„
Hogge
Beauty Pro
28/05/26-15:26(redigerad den 28/05/26-15:29)
Anastasia Beverly Hills Microstroke Brow Pen đŸ€Ž Jag som sĂ„ mĂ„nga andra trodde att vi skulle fĂ„ testa en annan brynpenna frĂ„n ABH men alltsĂ„ jag Ă€r inte ledsen att jag fick testa denna. Vanliga brynpennor Ă€r jag van vid (kanske inte just den tunna varianten som var orginaltestet) men den hĂ€r typen av brynprodukt (pensel av andra mĂ€rken) har jag tidigare bara varit besviken med. Tjocka, oregelbunden fĂ€rg och bara svĂ„ra att jobba med... Men den hĂ€r godingen, wow! Kul att fĂ„ testa en ny produkt samt lĂ€ra sig ny teknik. 🌟 Mina bryn Ă€r ganska fylliga frĂ„n början + har precis gjort browlift sĂ„ brukar bara köra bryngel + förlĂ€nga dom nĂ„got lĂ€ngst ut vid svansen (sĂ€ger man sĂ„?😅) men man ser ju alltid att det Ă€r smink med vanlig penna (brukar oftast köra Maybelline New York Brow Ultra Slim Pencil). Men med ABH blev det verkligen brynstrĂ„n samt att den höll hela dagen (14h). Kladdade Ă€ven lite pĂ„ handen och det gick knappt att tvĂ€tta bort trots handtvĂ€tt och dusch. Testade Ă€ven att göra en liten vinge vid ögonen som ocksĂ„ höll ganska bra, inte lika lĂ€nge som brynen men Ă€ndĂ„ nĂ„gra timmar. FĂ€rgen "Medium Brown" Ă€r true to colour, ej röd utan helt neutral och torkar snabbt. Penseln lever upp till sitt namn "Microstroke" och borsten i andra Ă€nden Ă€r mjuk och smidig. Förpackningen kĂ€nns lyxig och jag gillar ljudet av den lilla kulan som finns i nĂ€r man skakar den. Det enda lilla minuset skulle vĂ€l vara priset, 339:- för 0,5ml men Anastasia Beverly Hills Ă€r och stays QUEEN of brows för alla brynprodukter Ă€r ⭐ BĂ€sta brynprodukterna pĂ„ marknaden och man fĂ„r verkligen vad man betalar för. Den fĂ„r 5 av 5 av mig. Rekommenderar och kan tĂ€nka mig köpa denna produkt igen pĂ„ kampanj eller med min personliga rabatt nĂ€r denna Ă€r slut. Tack Kicks för en rolig produkt! 💖
Microstroke Brow Pen Blonde
Anastasia Beverly Hills
Microstroke Brow Pen Blonde
FortsÀtt utforska gemenskapen!