Rituals of Yozakura Body cream đžđ
Jag fick Àran att fÄ testa denna hudkrÀm frÄn rituals och hÀr kommer min Àrliga recension.
Som jag skrev i min first impression post sÄ tyckte jag att krÀmen var Äterfuktande och behaglig men att jag hade önskat mig lite mer doft.
Efter att ha anvÀnt produkten vid ett fÄtal tillfÀllen kan jag sÀga att det absolut inte gÄr att klaga pÄ hur Äterfuktande den kÀnns, men för det priset och sjÀlva doftprofilen (körsbÀrsblom) sÄg jag framför mig nÄgot blommigt och friskt, men pÄ min hud doftade den tyvÀrr som vissna blommor och sura körsbÀr. Det kan vara sÄ att min skin chemistry helt enkelt inte gick ihop med denna vilket Àr synd för jag sÄg verkligen fram emot att anvÀnda den.
Det positiva Àr att krÀmen Àr dryg och att sjÀlva förpackningen Àr stor. Jag har bara anvÀnt den pÄ överkroppen och kan tÀnka mig att den rÀcker lÀnge.
Ăverlag tycker jag inte den presterar bĂ€ttre avseende fuktgivande egenskaper Ă€n nĂ„gon random hudlotion frĂ„n ICA eller apoteket. NĂ€r jag köper hudkrĂ€mer frĂ„n rituals eller liknande nischade hudvĂ„rdsmĂ€rken vill jag att det ska dofta gott och lÀÀÀnge. HĂ€r försvann doften efter 10 minuter. Det blir dĂ€rför inget omköp av mig, men jag Ă€r tacksam över att ha fĂ„tt testa đžđ
Rituals
The Ritual Of Yozakura Body Cream 220 ml