/ Rituals of Yozakura Body cream 🌾🍒 Jag fick Ă€ran att fĂ„
Irena
Beauty Pro
22/06/26-19:51
Rituals of Yozakura Body cream 🌾🍒 Jag fick Ă€ran att fĂ„ testa denna hudkrĂ€m frĂ„n rituals och hĂ€r kommer min Ă€rliga recension. Som jag skrev i min first impression post sĂ„ tyckte jag att krĂ€men var Ă„terfuktande och behaglig men att jag hade önskat mig lite mer doft. Efter att ha anvĂ€nt produkten vid ett fĂ„tal tillfĂ€llen kan jag sĂ€ga att det absolut inte gĂ„r att klaga pĂ„ hur Ă„terfuktande den kĂ€nns, men för det priset och sjĂ€lva doftprofilen (körsbĂ€rsblom) sĂ„g jag framför mig nĂ„got blommigt och friskt, men pĂ„ min hud doftade den tyvĂ€rr som vissna blommor och sura körsbĂ€r. Det kan vara sĂ„ att min skin chemistry helt enkelt inte gick ihop med denna vilket Ă€r synd för jag sĂ„g verkligen fram emot att anvĂ€nda den. Det positiva Ă€r att krĂ€men Ă€r dryg och att sjĂ€lva förpackningen Ă€r stor. Jag har bara anvĂ€nt den pĂ„ överkroppen och kan tĂ€nka mig att den rĂ€cker lĂ€nge. Överlag tycker jag inte den presterar bĂ€ttre avseende fuktgivande egenskaper Ă€n nĂ„gon random hudlotion frĂ„n ICA eller apoteket. NĂ€r jag köper hudkrĂ€mer frĂ„n rituals eller liknande nischade hudvĂ„rdsmĂ€rken vill jag att det ska dofta gott och lÀÀÀnge. HĂ€r försvann doften efter 10 minuter. Det blir dĂ€rför inget omköp av mig, men jag Ă€r tacksam över att ha fĂ„tt testa 🌾🍒
The Ritual Of Yozakura Body Cream 220 ml
Rituals
The Ritual Of Yozakura Body Cream 220 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!