/ En godis dröm đŸ­đŸ« Jag har fĂ„tt testa Sabrina Carpenters
Beauty Tester
Love
Beauty Pro
22/06/25-11:37
En godis dröm đŸ­đŸ« Jag har fĂ„tt testa Sabrina Carpenters parfym Caramel dream. En gullig flaska som ser ut som en chokladkaka som redan dĂ€r sĂ€tter tonen för doften! Parfymen Ă€r söt och gourmandig MEN den Ă€r inte söt pĂ„ ett ”barn” vis, tycker Ă€ndĂ„ det sitter lite mer vuxna noter i bakgrunden. Man kĂ€nner absolut en karamell doft men sitter ocksĂ„ lite syra och trĂ€igt i den ocksĂ„ skulle jag sĂ€ga, vilket make sense dĂ„ den ska innehĂ„lla bĂ„de sandeltrĂ€ och sockrad citron. Jag Ă€ger alla parfymer frĂ„n Sabrina (som Ă€r slĂ€ppta i Sverige) och denna tycker jag absolut Ă€r den godaste! Tycker doften kĂ€nns varm och mysig men Ă€ndĂ„ förförisk. Är man sugen pĂ„ nĂ„gon av hennes parfymer sĂ„ Ă€r denna min största rekommendation! Det negativa med hennes parfymer Ă€r att de inte hĂ„ller lĂ€nge, man fĂ„r fylla pĂ„ under dagen. DOCK sĂ„ Ă€r priset otroligt bra, 395 kr för 30ml tycker jag Ă€r ett riktigt bra pris och dĂ„ kan jag gĂ„ med pĂ„ att den inte hĂ„ller sĂ„ lĂ€nge. Jag gillar att anvĂ€nda denna parfym om jag ska ut pĂ„ kortare Ă€renden för dĂ„ spelar det Ă€ndĂ„ ingen roll om den försvinner. Jag kan verkligen rekommendera denna parfym 🧡
FortsÀtt utforska gemenskapen!