En godis dröm đđ«
Jag har fÄtt testa Sabrina Carpenters parfym Caramel dream. En gullig flaska som ser ut som en chokladkaka som redan dÀr sÀtter tonen för doften!
Parfymen Ă€r söt och gourmandig MEN den Ă€r inte söt pĂ„ ett âbarnâ vis, tycker Ă€ndĂ„ det sitter lite mer vuxna noter i bakgrunden. Man kĂ€nner absolut en karamell doft men sitter ocksĂ„ lite syra och trĂ€igt i den ocksĂ„ skulle jag sĂ€ga, vilket make sense dĂ„ den ska innehĂ„lla bĂ„de sandeltrĂ€ och sockrad citron.
Jag Ă€ger alla parfymer frĂ„n Sabrina (som Ă€r slĂ€ppta i Sverige) och denna tycker jag absolut Ă€r den godaste! Tycker doften kĂ€nns varm och mysig men Ă€ndĂ„ förförisk. Ăr man sugen pĂ„ nĂ„gon av hennes parfymer sĂ„ Ă€r denna min största rekommendation!
Det negativa med hennes parfymer Àr att de inte hÄller lÀnge, man fÄr fylla pÄ under dagen. DOCK sÄ Àr priset otroligt bra, 395 kr för 30ml tycker jag Àr ett riktigt bra pris och dÄ kan jag gÄ med pÄ att den inte hÄller sÄ lÀnge. Jag gillar att anvÀnda denna parfym om jag ska ut pÄ kortare Àrenden för dÄ spelar det ÀndÄ ingen roll om den försvinner.
Jag kan verkligen rekommendera denna parfym đ§Ą