/ Jag fick hem KLAIRS Supple Preparation Toner 💩 En toner
Mariah Geijer
Beauty Pro
05/05/26-14:11
Jag fick hem KLAIRS Supple Preparation Toner 💩 En toner som ska ta bort talg och smuts frĂ„n huden i ansiktet och Ă„terstĂ€lla PH-balansen efter ansiktsrengöringen. Aminosyror Ă„terfuktar och minskar irritation. Min hud Ă€r oljig/fet. Den kan vara reaktiv emellanĂ„t och trots det oljiga blir jag lĂ€tt yttorr đŸŒ” Det tog mĂ„nga Ă„r för mig innan jag upptĂ€ckte hur bra det Ă€r att anvĂ€nda en toner innan fuktkrĂ€men. Jag tyckte det var lager pĂ„ lager och jag med min oljiga hud var vĂ€ldigt sparsam med produkter som skulle lĂ€mnas kvar pĂ„ huden. NĂ€r jag vĂ€l övertygades kan jag inte tĂ€nka mig att vara utan toner varken pĂ„ morgonen eller kvĂ€llen. Jag fick hem en liten flaska pĂ„ 30ml och jag har anvĂ€nt den morgon och kvĂ€ll i drygt en veckas tid och det Ă€r ungefĂ€r halva flaskan kvar. Konsistensen Ă€r lite tjockare, ungefĂ€r som ett serum. Jag personligen föredrar att anvĂ€nda toner pĂ„ en bomullspad och gnussa runt i ansiktet och pĂ„ halsen för att pĂ„ sĂ„ sĂ€tt ta bort sista resterna av smink/smuts. Det fungerar ju lika bra att skvĂ€tta ut i handen och plaska pĂ„ ansiktet om man hellre föredrar det. Doften Ă€r svagt â€Ă¶rtig” eller hur jag ska förklara det. Ingen doft som stör vid applicering utan den försvinner direkt. (VĂ€rt att nĂ€mna Ă€r att den hĂ€r tonern Ă€ven finns i en ”unscented” version oxĂ„ för den som Ă€r doftkĂ€nslig.) Vad tycker jag om produkten dĂ„? Den Ă€r enkel och bra. Jag krĂ€ver inte mer av en toner Ă€n att den ska ge fukt och inte ska klibba 😁 Den klibbar INTE 🙌 Och den ger en skön Ă„terfuktande kĂ€nsla, huden kĂ€nns mottaglig och redo för fuktkrĂ€m efterĂ„t. Summa summarum: Jag har haft den hĂ€r förut och jag kommer köpa den igen. Den fĂ„r 5 vattendroppar av 5 möjliga. 💧💧💧💧💧 Flaskan Ă€r en perfekt travelsize sĂ„ jag ska köpa en full-size och fylla pĂ„ den lilla godingen för att ha med mig i sommar. Produkten Ă€r helt vegansk vilket jag vet att mĂ„nga vĂ€rdesĂ€tter đŸŒ±
Supple Preparation Facial Toner 180 ml
KLAIRS
Supple Preparation Facial Toner 180 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!