Jag fick hem KLAIRS Supple Preparation Toner đŠ
En toner som ska ta bort talg och smuts frÄn huden i ansiktet och ÄterstÀlla PH-balansen efter ansiktsrengöringen.
Aminosyror Äterfuktar och minskar irritation.
Min hud Ă€r oljig/fet. Den kan vara reaktiv emellanĂ„t och trots det oljiga blir jag lĂ€tt yttorr đ”
Det tog mÄnga Är för mig innan jag upptÀckte hur bra det Àr att anvÀnda en toner innan fuktkrÀmen. Jag tyckte det var lager pÄ lager och jag med min oljiga hud var vÀldigt sparsam med produkter som skulle lÀmnas kvar pÄ huden. NÀr jag vÀl övertygades kan jag inte tÀnka mig att vara utan toner varken pÄ morgonen eller kvÀllen.
Jag fick hem en liten flaska pÄ 30ml och jag har anvÀnt den morgon och kvÀll i drygt en veckas tid och det Àr ungefÀr halva flaskan kvar.
Konsistensen Àr lite tjockare, ungefÀr som ett serum.
Jag personligen föredrar att anvÀnda toner pÄ en bomullspad och gnussa runt i ansiktet och pÄ halsen för att pÄ sÄ sÀtt ta bort sista resterna av smink/smuts. Det fungerar ju lika bra att skvÀtta ut i handen och plaska pÄ ansiktet om man hellre föredrar det.
Doften Ă€r svagt âörtigâ eller hur jag ska förklara det. Ingen doft som stör vid applicering utan den försvinner direkt. (VĂ€rt att nĂ€mna Ă€r att den hĂ€r tonern Ă€ven finns i en âunscentedâ version oxĂ„ för den som Ă€r doftkĂ€nslig.)
Vad tycker jag om produkten dÄ?
Den Ă€r enkel och bra. Jag krĂ€ver inte mer av en toner Ă€n att den ska ge fukt och inte ska klibba đ
Den klibbar INTE đ Och den ger en skön Ă„terfuktande kĂ€nsla, huden kĂ€nns mottaglig och redo för fuktkrĂ€m efterĂ„t.
Summa summarum: Jag har haft den hĂ€r förut och jag kommer köpa den igen. Den fĂ„r 5 vattendroppar av 5 möjliga. đ§đ§đ§đ§đ§
Flaskan Àr en perfekt travelsize sÄ jag ska köpa en full-size och fylla pÄ den lilla godingen för att ha med mig i sommar.
Produkten Ă€r helt vegansk vilket jag vet att mĂ„nga vĂ€rdesĂ€tter đ±
KLAIRS
Supple Preparation Facial Toner 180 ml