/ Jag har fått testa Kérastase Elixir Ultime L'Huile Originale
Beauty Tester
Jennifer
Beauty Star
27/05/25-14:16
Jag har fått testa Kérastase Elixir Ultime L'Huile Originale genom Kicks Beauty Talks. Jag är kär i den här oljan! Endast 1-2 droppar räcker otroligt långt och tynger inte ner! Jag har ett typiskt platt, skandinaviskt hår. Kemiskt behandlat så det är lite skört. Har nu använt oljan kontinuerligt under en tid. I blött hår efter duschen, 1-2 droppar och dessutom doftar den ren lyx! Håret blir mjukt, följsamt och dessutom skyddar oljan mot värme! I torrt hår har jag använt 1-2 droppar för att dämpa gross, skydda mot värme men också få en underbar glans till mitt hår! Har också haft i över natten och även innan hårtvätt felt att mjuka upp och skydda håret. En grym multiprodukt som kommer räcka väldigt länge, ger vård, doftar underbart och dessutom så finns det refill! Unna dig själv en allt i ett produkt eller ett hett presenttips till den som verkligen bryr sig om sitt hår! Jag är utbildad frisör och rekommenderar absolut den här oljan! Jag kommer fortsätta använda oljan dagligen för att skydda mitt sköra hår
Fortsätt utforska gemenskapen!