/ Vad kul och få testa Bondi Sands Liquid Gold Foam ⭐️ Self
Beauty Tester
Carro K
Beauty Pro
30/05/25-05:52
Vad kul och få testa Bondi Sands Liquid Gold Foam ⭐️ Self tanning är inget jag gör särskilt ofta så extra kul och få prova det! Så här gjorde och upplevde jag testningen: Jag rengjorde kroppen extra noggrant först, handukstorkade mig men tog ingen lotion eller annan moisturizer. Därefter applicerade jag foamen (i för mig lagom mängd) över hela kroppen UTAN ansiktet, där använder jag väldigt sällan någon self tanning, det kan isf vara ett serum med lite BUS effekt men ska då vara avsett för enbart ansiktet. För appliceringen använde jag Ida Wargs handske som är avsett för ändamålet. Foamen var lättapplicerad och smidig att arbeta med. Upplevde ingen direkt doft från den heller (ska enligt beskrivningen dofta lite kokos) vilket jag anser vara fördelaktigt då produkter likt denna ofta kan få en typisk self tanning doft eller stark kokosdoft. När jag var klar med appliceringen väntade jag med att ta på mig kläder tills jag kände att huden var torr, ingen sköljning behövs! Foamen lämnade varken några fläckar på huden eller kläderna och den behöll sin solkysst liknande nyans i ca 5 dagar. Helhetsbedömningen av testet är ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ av 5 möjliga! Jag tog inte jättemycket produkt vid applicering så jag har svårt att bedöma om effekten blir kraftigare om man tar mer men jag är mer än nöjd med den lätta solkyssta nyansen och speciellt lystern som den gav ✨ Före och efter bilder visas (gick inte att lägga in två bilder så lade efterbilden i kommentarsfältet) som kanske inte gör den riktigt rättvisande och bortse från skuggningar, det är inte fläckar från foamen 😊 Verkligen värd att prova och jag kommer definitivt göra det igen!
Liquid Gold Self Tanning Foam 200 ml
Bondi Sands
Liquid Gold Self Tanning Foam 200 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!