/ Jag har fått möjlighet att testa Kérastase Elixir Ultime
Beauty Tester
Lollo
Beauty Star
17/01/26-17:20(redigerad den 19/01/26-17:59)
Jag har fått möjlighet att testa Kérastase Elixir Ultime L'Huile Originale Hair Oil. Det är en stor och generös flaska som räcker länge då oljan är så dryg. Bra med refillalternativ. till den stora flaskan. Oljan i sig är perfekt för torrt och frissigt hår som mitt. Jag har långt, tjockt och midjelångt hår och använder den i fuktigt hår och den gör det lättare att reda ut håret men också mjukare. Oljan blir inte kladdig i håret och doftar gott. Den doftar ganska mycket vilket kanske är ett problem för vissa. men jag gillar doft i hårvård Håret känns slätare och mjukare efter applicering och ser friskare ut. Perfekt olja under vintern då håret är så torrt. Den är relativt dyr men tycker ändå att den är värd det på grund av att den räcker så länge, inte som deras serum för hårbotten som tar slut ganska snabbt. Jag har testat denna i ca 2,5 månad främst i nytvättat fuktigt hår men även i torrt hår för att släta ut det. Känslan sitter i till du tvättar håret igen och den är lätt att tvätta ur med vanligt shampo. Jag kommer definitivt köpa refillen när denna flaska tagit slut. https://www.kicks.se/kerastase-elixir-ultime-lhuile-originale-hair-oil-75-ml_837821?