/ Jag fick möjlighet att testa SPF50+ Everyday Face Lotion 75
Beauty Tester
Sara
Beauty Pro
24/05/25-12:14
Jag fick möjlighet att testa SPF50+ Everyday Face Lotion 75 ml.  Jag har bara haft den här ansiktskrämen i några dagar. Det jag verkligen tycker om är att att den har SPF50+ vilket känns tryggt att veta att huden får ordentligt skydd, särskilt nu när solen börjar bli starkare. Konsistensen är lätt och går in i huden ganska snabbt utan att kännas det minsta lilla klibbig, vilket jag uppskattar. Den lämnar ingen vit hinna, vilket ofta är ett problem med hög solskyddsfaktor, särskilt om man har lite mörkare hudton. Plus i kanten för det! Det jag personligen älskade var att den lämnade en glansig yta på huden, vilket gav mig ett glowigt och skinande ansikte. Doften är också ganska neutral då den är parfymfri, vilket är bra men den har ändå en svag klassisk"solskyddsdoft" Hittills känns den som en lovande produkt, särskilt för dig som vill ha högt solskydd i en vardagskräm. Jag behöver testa den lite längre för att se hur den funkar speciellt under smink och vid längre dagar ute, men so far, so good!
SPF50+ Everyday Face Lotion 75 ml
Bondi Sands
SPF50+ Everyday Face Lotion 75 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!