Jag blev utvald att testa en produkt från GOSH Copenhagen och fick hem deras mascara Eyedeal Lashes Mascara.
Mascaran har två stycken borstar, en för att separera fransarna och en för att ge volym. Man kan välja att använda en av borstarna enbart, men jag har börjat med att använda den som separerar fransarna först och sedan byggt på med volymborsten, då jag gillar att fransarna syns!
Denna mascara har fått uppleva långa dagar vid datorn, stallhäng, träning, tårar och växlande temperaturer ute och suttit där den ska hela dagen. Jag är GRYMT imponerad av denna mascara och den kommer användas flitigt framöver!
Trots att den sitter så bra, så är den inte svår att tvätta bort på kvällen, utan allt försvinner när jag tvättar mitt ansikte utan att lämna några rester kvar kring ögonen.
Det enda negativa jag kan komma på om denna mascara är att jag skulle önska att skaftet var liiite längre för att förenkla appliceringen, men det är det enda jag kan komma på och det är ju en vanesak!
Är du ute efter en mascara som sitter bra, men ändå är lätt att tvätta bort och ger snygga fransar, så är det denna du ska testa!