Min allra första testprodukt från KICKS som jag har fått hem är Anastasia Beverly Hills Archibrow Brow Pencil. Jag blev så glad över att få chansen till att testa och dela med mig av min recension.
Jag har sedan många år tillbaka känt att det har varit svårt att forma mina bryn och att använda mig utav en ögonbrynspenna. Har inte riktigt fått till det tidigare när jag har provat och därför låtit mina ögonbryn vara som det är.
Nu när jag fick hem denna produkt så kände jag att det var dags att försöka igen och trots min brist på erfarenhet så tycker jag att mina ögonbryn blev fina, mer jämna, fylliga och formade på ett sätt som känns bekvämt för mig.
Jag valde färgen Dark Brown som blev en bra match för mig. Jag testade färgen på handen och försökte sudda bort den, men det var svårt vilket visar på bra pigment.
Pennan är vridbar så man kan skruva upp stiftet själv, vilket jag tycker är smidigt. Man får vara lite försiktig så man inte tar upp för mycket åt gången.
Att få till tunna streck var lite svårt till en början för mig som är nybörjare, men jag tror att det blir lättare när jag har fått till en teknik.
Jag gjorde mina ögonbryn tidigt på morgonen och det höll sig i form och färg hela dagen. Jag vill ge ett pluspoäng för att det tillkommer en borste på pennan som man kan borsta och forma med.
Jag tycker att priset är rimligt eftersom produkten motsvarar den kvalitet som jag upplever att den har och jag hoppas att många kommer att tycka om den. En ny plats i min sminkväskan är självklart.
Stort tack KICKS för ögonbrynspennan från Anastasia Beverly Hills och också för att ni fick mig att våga börja fylla i mina bryn framöver. Jag är jättenöjd och kan rekommendera den.👌🏻🤩
Anastasia Beverly Hills
Archibrow Brow Pencil Granite