/ Jag har testat Elizabeth Arden Ceramide Hyaluronic Acid +
Noah90
Beauty Pro
17/02/26-21:50
Jag har testat Elizabeth Arden Ceramide Hyaluronic Acid + Peptides Water Cream i 2 veckor nu. Jag har torr hud särskilt på kinderna och pannan extra märkbart nu under vintertid ❄️och den här krämen har verkligen återfuktat huden på ett väldigt bra sätt. Förpackningen känns lyxig och krämen har en lätt konsistens som är enkel att applicera. Den sjunker snabbt in i huden utan att kännas kladdig. Jag gillade särskilt att använda den ca 30 minuter innan jag sminkar mig och då sminket sitter jättefint huden känns återfuktad och får en lätt fräsch lyster 😍 Jag har använt krämen både morgon och kväll och jag tyckte att det inte räckte det riktigt med att bara applicera 1 gång per dag lager för mig. Däremot uppskattar jag verkligen pumpförpackningen 😍 den känns hygienisk och ger exakt mängd kräm varje gång utan att man behöver öppna hela burken som många andra krämer. Priset är lite högt men jag tycker ändå att produkten är värd det med tanke på resultatet. Tack KICKS för möjligheten att få testa denna och tack Elizabeth Arden för en riktigt återfuktande vinterkräm.
Ceramide Hyaluronic Acid + Peptides Water Cream 50 ml
Elizabeth Arden
Ceramide Hyaluronic Acid + Peptides Water Cream 50 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!