Jag har testat COSRX The 6 Peptide Skin Booster i några dagar nu och är faktiskt väldigt positivt överraskad. Konsistensen är ganska vattnig, vilket jag först var lite osäker på, men huden suger upp den direkt utan att kännas kladdig eller tung. 💖
Den känns lugnande och återfuktande direkt vid applicering, och det viktigaste för mig är att den funkar bra trots att jag har känslig hud. Jag har inte fått någon irritation alls, vilket annars kan hända ganska lätt för mig.
Efter några dagars användning upplever jag att huden känns lite jämnare och mer återfuktad, även om det såklart är för tidigt att säga något om långsiktiga resultat. Den är lätt att använda i min rutin och funkar bra tillsammans med andra produkter.
Jag kommer definitivt fortsätta använda den dagligen för att se hur den presterar över tid, men hittills känns den som ett riktigt bra och skonsamt tillskott, särskilt för dig med känslig hud som vill ha något lätt men effektivt 🥰
Utifrån att jag inte testat den i en längre tid så får den än så länge fyra av fem stjärnor. ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️
COSRX
The 6 Peptide Skin Boost 150 ml