BeautyAct
Skin Glow Up! Färgen Sunkissed Glow!
Det hela började med lite research, jag gick till min Kicks butik inne i stan! Det är så personligt och de har väldigt duktig personal som alltid hjälper till!
Jag ville ha lite tips hur jag kunde använda produkten och hon kom med flera förslag,
bland annat nämnde hon att man kunde ha några droppar på dekolletaget på sommaren för att få lite extra lyster!
Även blanda den med hudkräm någon droppe, jag tog två och kände att det räcker med en vintertid!
Jag provade den även med min foundation
Och även det var fint!
Men det bästa tyckte jag var att använda den som jag lägger mitt solpuder!
Lite på kindbenen, lite på pannan och lite på näsan, det såg glowigt och somrigt ut!
Var verkligen nöjd med produkten och tyckte att man kunde använda den till mycket. Hade ingen liknande produkt så jag blev jätteglad att få testa denna!
Den var skimrande med en brun ton och som sagt räcker det med väldigt lite, jag tog lite på handen och applicerade lite med fingret!
Skulle inte säga att det är en highlighter utan mer som en fräsch brun färg som man kan använda till mycket 🤎
Jag ger produkten 5/5 just för att man kunde använda den till så mycket!
Tack Kicks för att jag fick möjligheten att testa denna fina produkt!
På bilden har jag lagt produkten som jag lägger mitt solpuder utanpå foundation som jag beskrev ovan 🤎
BeautyAct
Skin Glow Up Flawless Glow