/ Jag har fått äran att testa Bondi sands self tan fram 1 hour
Beauty Tester
Cornelia
Beauty Star
03/06/25-06:05
Jag har fått äran att testa Bondi sands self tan fram 1 hour express. Jag har nästan aldrig använt brun utan sol innan så jag tycker det är väldigt roligt att få testat det. Jag tycker den va ganska svår att applicera jämnt och tyckte det såg väldigt fläckigt ut. Är ganska torr i huden med så var rädd att den skulle fästa i de torra partierna. Men resultatet blev otroligt fint och inte alls fläckigt, den har inte heller satt sig i de torrare partierna. Jag är absolut såld på produkten och är otroligt nöjd med resultatet. Man får en väldigt fin färg som ser naturlig ut. Den är ganska exakt samma varma färg som jag får naturligt när jag solar. Ett stort plus är att man bara behöver ha på den i 1 timme för att få ett otroligt resultat vilket är perfekt för mig som 2 barns mamma som inte har så mycket tid över. Den blir inte heller fläckig när färgen försvinner utan det ser mer ut som att den bleknar. Är väldigt nöjd med produkten och kommer absolut att rekommendera den till andra och även köpa om den när den tagit slut.
Self Tan Foam 1 Hour Express 200 ml
Bondi Sands
Self Tan Foam 1 Hour Express 200 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!