Hejhej! đž
Jag har fÄtt Àran att testa Redken Acidic Color Gloss Schampo i ungefÀr en mÄnad och vill nu dela min experience och Äsikter.
Första intryck:âš
Schampot har en vĂ€ldigt god doft, lite frisöraktig. Formulan Ă€r tjock â nĂ„got jag upplevde som bĂ„de positivt och negativt. Den Ă€r dryg och kĂ€nns koncentrerad, vilket gör att man inte behöver anvĂ€nda sĂ„ mycket. Jag lĂ€gger in en video dĂ€r jag visar formulan.
Samtidigt hade jag svÄrt att fördela den jÀmnt i hÄrbotten, och jag föredrar normalt sett tunnare, lÀttare konsistenser. Jag vet inte om det kan bero pÄ att jag har vÀldigt tjockt hÄr. DÀremot upptÀckte jag att det blev enklare att löddra upp nÀr jag blandade schampoot med lite vatten och löddrade upp i hÀnderna.
Efter en mÄnads anvÀndning:
Det Ă€r inget fel pĂ„ produkten i sig, men den passar helt enkelt inte mig. đŹ Jag kommer att anvĂ€nda upp den, men det Ă€r inte en produkt jag skulle köpa igen. Jag dras mer till lĂ€ttare formulas som L'OrĂ©al Paris Professional Vitamino Color â en trogen favorit. Kan definitivt tipsa om den! đ
Jag tror ocksÄ att gloss-effekten kanske Àr bÀttre i ett balsam eller en leave-in-produkt dÀr den verkligen fÄr stanna kvar i hÄret och gotta till sig. Det Àr svÄrt att bedöma den fulla effekten nÀr man bara anvÀnder ett steg i serien men har gjort mitt bÀsta för att dokumentera och recensera utifrÄn mitt perspektiv.
Sammanfattning:
Positivt:
- God doft
- Dryg formulaâš
Negativt:
â SvĂ„r att fördela i hĂ„rbotten
â För tjock konsistens för min smak
â Uppfyllde inte mina förvĂ€ntningar
Betyg: 2/5 âïž
Jag har lĂ€st mĂ„nga fina recencioner kring produkten sĂ„ blev liite besviken nĂ€r det inte riktigt fungerade som jag hade hoppats pĂ„ mig. đŹđ
Tack snĂ€lla Kicks för att jag fick testa denna produkt!đâïžđž
Redken
Acidic Color Gloss Shampoo 300 ml