/ Hejhej! 🌾 Jag har fĂ„tt Ă€ran att testa Redken Acidic Color
Beauty Tester
Stina
Beauty Star
24/06/25-14:55
Hejhej! 🌾 Jag har fĂ„tt Ă€ran att testa Redken Acidic Color Gloss Schampo i ungefĂ€r en mĂ„nad och vill nu dela min experience och Ă„sikter. Första intryck:‹ Schampot har en vĂ€ldigt god doft, lite frisöraktig. Formulan Ă€r tjock – nĂ„got jag upplevde som bĂ„de positivt och negativt. Den Ă€r dryg och kĂ€nns koncentrerad, vilket gör att man inte behöver anvĂ€nda sĂ„ mycket. Jag lĂ€gger in en video dĂ€r jag visar formulan. Samtidigt hade jag svĂ„rt att fördela den jĂ€mnt i hĂ„rbotten, och jag föredrar normalt sett tunnare, lĂ€ttare konsistenser. Jag vet inte om det kan bero pĂ„ att jag har vĂ€ldigt tjockt hĂ„r. DĂ€remot upptĂ€ckte jag att det blev enklare att löddra upp nĂ€r jag blandade schampoot med lite vatten och löddrade upp i hĂ€nderna. Efter en mĂ„nads anvĂ€ndning: Det Ă€r inget fel pĂ„ produkten i sig, men den passar helt enkelt inte mig. 😬 Jag kommer att anvĂ€nda upp den, men det Ă€r inte en produkt jag skulle köpa igen. Jag dras mer till lĂ€ttare formulas som L'OrĂ©al Paris Professional Vitamino Color – en trogen favorit. Kan definitivt tipsa om den! 😍 Jag tror ocksĂ„ att gloss-effekten kanske Ă€r bĂ€ttre i ett balsam eller en leave-in-produkt dĂ€r den verkligen fĂ„r stanna kvar i hĂ„ret och gotta till sig. Det Ă€r svĂ„rt att bedöma den fulla effekten nĂ€r man bara anvĂ€nder ett steg i serien men har gjort mitt bĂ€sta för att dokumentera och recensera utifrĂ„n mitt perspektiv. Sammanfattning: Positivt: - God doft - Dryg formula‹ Negativt: – SvĂ„r att fördela i hĂ„rbotten – För tjock konsistens för min smak – Uppfyllde inte mina förvĂ€ntningar Betyg: 2/5 ⭐ Jag har lĂ€st mĂ„nga fina recencioner kring produkten sĂ„ blev liite besviken nĂ€r det inte riktigt fungerade som jag hade hoppats pĂ„ mig. 😬😕 Tack snĂ€lla Kicks för att jag fick testa denna produkt!đŸ’•â­ïžđŸŒž
Acidic Color Gloss Shampoo 300 ml
Redken
Acidic Color Gloss Shampoo 300 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!