/ Jag har genom Kicks Community testat Bondi Sands Aerated
Beauty Tester
Jenny
Beauty Pro
07/06/25-15:28(redigerad den 07/06/25-15:31)
Jag har genom Kicks Community testat Bondi Sands Aerated Self Tanning Foam -1H Express och det blev en verkligt ny upplevelse. Jag tillhör generationen som var med när de första BUS-produkterna kom så har en del att jämföra med. 😶Första användningen: Doften av mild kokos är behaglig. När man trycker ut skummet kommer det rätt mycket så där får man se upp. Jag kan inte hitta min mitt för applicering så testar först med händerna. Får en smärre chock för man måste vara blixtsnabb, upplever att det på någon sekund sätter sig på huden som målarfärg. Ser ut som en tiger och får nästan panik. Det är alltså rätt svårt att applicera och få en jämn ton. Inser emellertid att jag måste vara riktigt grundlig kommande gånger. OBS! Bilderna nedan på huden är från första gången jag testade... 🙂Andra användningen: Applicerar den efter exfoliering och dusch. Har köpt en ny mitt men har även milda våtservetter till hjälp om något skulle bli riktigt tokigt. För man måste vara rätt snabb. Detta är inget jag skulle använda när jag har bråttom. Blir mer ett projekt för en halv dag. Resultatet blir mycket bättre än första gången och jag vågar applicera även i ansiktet. Var försiktig där och använd bara det överblivna från mitthandsken, annars blir det ojämnt. 😊Uppföljning: Får in snitsen och tekniken. Färgen blir fin och naturlig men anser fortfarande att den är svårapplicerad trots att jag förstår mig på den hyfsat bra. Blir bättre och bättre resultat! Doft⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️: Riktig fin doft av kokos. T o m min man som inte gillar kokosdoftande produkter gav tumme upp helt och hållet. Förpackning⭐️⭐️: Mitt borde följa med för de 369kr den kostar. Kommer tyvärr rätt mycket skum vid varje tryck och instruktionerna är skrivna i pyttetext. Applicering⭐️⭐️: Inte särskilt mycket till "1h express-produkt. Kräver grundlig exfoliering, dusch innan, väntan och dusch igen. Mitt medföljer som nämnt inte. Blir lättare efter några gånger. Färgton⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️: Jättfin men dessvärre lite svår att få jämn och perfekt överallt. Slutsats: Den ger visserligen snabb effekt men det krävs som nämnt en del träning med denna produkt. Då blir det riktigt bra. Jag kommer inte köpa denna för 369kr, då har Bondi Sands andra produkter som verkar mer intressanta. För mig som är 47 hade det nog varit bättre med dry oil-varianten t ex.
Fortsätt utforska gemenskapen!