/ Fråga våra hudterapeuter

Fråga våra hudterapeuter

Ställ frågor och få svar från våra hudterapeuter – experterna inom professionell hudvård. Här snackar vi om allt från hudtillstånd och ingredienser till personliga produkttips och erfarenheter.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Viktoriya
Beauty Beginner
21/06/24-06:12

hej, jag har oljig/normal hy, men får oftast finnar eller acne på pannan precis i mitten och ovanför ögonbryn. jag har haft de sen november/december tills nu, har testat allt möjligt nästan och de försvinner inte riktgit! hjälp, har mitt bröllop snart :(

Goran
Beauty Beginner
17/06/24-07:27

hej finns de någon kräm som döljer påsar under ögonen?

Linn
Beauty Pro
15/06/24-08:25

Jag undrar om någon har tips på ordentligt återfuktande kräm som också är bra mot pigmentfläckar? Gärna inte allt för dyr och gärna flera förslag!

Åsa
Beauty Beginner
14/06/24-03:36

Tips på en bra mancara som förlänger franssarn och som sitter bra på och är även bra en som är skännslig

Nadila
Beauty Pro
13/06/24-11:48

hej har fått såå tååårrr ansikte så att det nästan gör ont. Under lgonen så flagnar det ... hjäääp behöver nån bra återfuktning 

Linn
Beauty Pro
04/06/24-12:39

Hej! Jag har båda dessa produkter hemma och undrar om de går bra att använda tillsammans? Jag har yttorr hud så behöver extra fukt, men vill samtidigt få ut det mesta av C-vitamin serumet. Funkar det att applicera Klairs först och därefter vichy, eller vad rekomenderar ni? 
Länkar prodkukterna inklusive mitt ansiktsvatten.

Malin
Beauty Pro
02/06/24-11:14

Har ni tips på någon bra exfoliering?
Jag har testat daily microfoliant från Dermalogica och tycker den är helt okej men skulle gärna vilja få tips om någon annan.

Anna
Beauty Pro
25/05/24-15:18

Hej! Det här är en favorit hos mig med torr och glåmig hud, den är ju fantastiskt bra! Men vad tycker ni om att använda den över sommaren? Jag är noga med solskydd🌸