Har fått lyxen att testa Anastasia Beverly Hills Archibrow Brow Pencil i färgen Taupe 🤩
Min förra ögonbrynspenna har nyss tagit slut så den här testprodukten kom verkligen i perfekt tid! Den jag hade tidigare var också från Anastasia så hade höga förhoppningar på denna.
Älskar förpackningen, väldigt fin och ser lyxig ut. Älskar också att man får en borste i ena änden då jag alltid börjar och slutar med att borsta ut brynen efter att jag har målat dem.
Pennan är enkel att använda genom att man vrider pennan för att själva tippen ska komma ut och man kan även vrida tillbaka den så att hela tippen åker in vilket är superbra så att den inte skadas eller kladdar av sig i sminkväskan.
Tippen är oerhört tunn så man kan lätt måla små streck som små hårstrån, man kan alltså lätt välja om man vill ha en naturlig look eller mer ifyllda bryn. Har aldrig haft en brynpenna som är så här tunn innan. Perfekt för mig som inte vill ha för målade bryn!
Färgen är perfekt för mig vilket jag redan visste då jag hade Taupe innan. Den finns i flera nyanser så känns som att det finns en färg för alla. Mycket bra pigmenterad och när jag har använt den har den hållt hela dagen utan att smudgea.
Jag skulle köpa denna igen då jag älskar att man kan måla så tunna streck och perfekt färgmatchning för mig! Den får 5/5 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Tusen tack Kicks för att jag har fått hem denna!
Anastasia Beverly Hills
Archibrow Brow Pencil Granite