/ Nilens Jord Hydra Glow Vitamin C Gel Cream kommer i en
Sofia
Beauty Pro
01/02/26-09:06
Nilens Jord Hydra Glow Vitamin C Gel Cream kommer i en stilren burk som känns både lyxig och praktisk😊. Konsistensen är lätt och geléaktig, vilket gör att den snabbt absorberas i huden utan att lämna någon fet känsla. Jag tycker att denna kräm känns väldigt fräsch och perfekt för en lätt återfuktning, särskilt under de varmare månaderna när man vill ha något mer luftigt på huden. Jag gillar hur den ger en liten morgonkick när man applicerar den. Det som verkligen står ut med denna kräm är den lyster den ger huden.✨Efter att ha använt den i några veckor märkte jag att min hud såg mer "vaken" och strålande ut. Det känns verkligen som om huden får en boost av lyster utan att bli överväldigande glansig. Jag har också sett att min hudton blivit jämnare, och små pigmentfläckar har bleknat något. Denna kräm ger ett bra skydd tack vare Vitamin C, vilket hjälper till att motverka fria radikaler och föroreningar, något jag uppskattar i min dagliga rutin. Det känns även som att huden fått mer elasticitet och känns fastare efter några veckors användning. Hydra Glow Gel Cream ger bra återfuktning utan att kännas tung eller fet, vilket gör att den känns perfekt för dagtid, särskilt om du inte vill ha en tung kräm under de varmare månaderna. Den absorberas snabbt och ger en mjuk, nästan matt finish, samtidigt som huden får en fin, hälsosam glöd. Jag skulle säga att den här krämen passar bäst för de som söker en lätt, återfuktande produkt som inte tynger ner huden. Jag skulle definitivt rekommendera Nilens Jord Hydra Glow Vitamin C Radiance Boosting Gel Cream under de varmare månaderna eller för dem som föredrar en lättare kräm. Den ger huden både lyster och skydd, utan att kännas tung eller klibbig. Om du letar efter en fräsch och lätt kräm som ger glöd och jämnar ut hudtonen, tycker jag att den här är ett utmärkt val!✨💛 *Jag kan inte hitta produkten för att tagga den här 😅
Fortsätt utforska gemenskapen!